Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

het engelstalige AVEN forum

Gestart door myra, december 25, 2005, 06:07:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

Wie heeft er ons forum eigenlijk allemaal gevonden via de internationele AVEN site? Ik merk dat toch een aantal mensen ons via google of een andere site vinden.
Wat dacht je toen je zo'n grootschalig forum over aseksualiteit zag? Toen ik het voor eerst zag, was ik echt wel zeer blij verrast. Ik dacht dat ik de enige was die niet graag seks had, en dat ik een ongelooflijke uitzondering was. En ik blijf denken dat er veel meer aseksuelen in de maatschappij zijn dan 1 %, maar dat deze het ofwel niet beseffen of er niet bij stilstaan, ofwel het proberen te verbergen, om' normaal' te zijn. Ik ken bv een aantal collega's die nooit een relatie hebben gehad en perfect gelukkig zijn alleen. Er bestaat toch een kans dat die ook aseksueel zijn?

Tussen haakjes : Inmiddels heeft AVEN al 6001 leden zag ik vandaag!

Ereinion

Ik ben via het engeltalige forum hier gekomen.  :D
Ik vond het heel fijn om te ontdekken dat er zoveel mensen als mij zijn. Maar er gebeurt daar zoveel dat ik het lastig vind om het bij te houden. Nu ben ik daar ook bijna niet te vinden.
Het Engels vond ik niet zo'n probleem, het gaf me het gevoel nog anoniemer te zijn, en als ik een keer niet goed uit kon leggen wat ik bedoelde, kon ik het op de taal schuiven.  ;) 
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Ik heb dit forum wel via de Engelse AVEN-site gevonden, maar heb daar nooit actief deelgenomen aan het forum. Toen ik de Engelse site vond was ik daar erg blij mee omdat ik zag dat er zoveel meer mensen waren zoals ik, maar vond het jammer dat er geen Nederlanders te vinden waren. Bijna een jaar later ging ik nog eens kijken of er zich misschien ook meer Nederlanders hadden aangemeld en zag toen dat dit forum net was opgericht. :o  Dat was een erg leuke verrassing...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Tempesta

Ik ben hier ook gekomen via het grote AVEN. En met groot bedoel ik GROOT. Maar ik was blij te merken dat er blijkbaar veel meer zoals mij zijn. Ik heb me eerst een tijdje vermaakt met de FAQ, waar ik bij bijna elke zin wel iets om mij heen vastgreep terwijl ik oerkreten uitte :D. AVEN gaf me vooral de mogelijkheid om woorden te vinden om mijn gevoelens uit te drukken. En hoewel ik geen moeite heb met Engels, is het toch makkelijker om moeilijke dingen in je moerstaal te bespreken ;D.

Lisa

Ik ben hier ook via het engelstalige AVEN terechtgekomen. Die site heb ik ooit gevonden toen ik op Google asexuality intypte. Ik kom wel regelmatig op het forum, maar ik post er zelden.