Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

idolen

Gestart door Jovi_Hobbes, april 17, 2006, 06:54:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Nav de vraag over Brad Pitt in TV&Co, ik vond de vraag wel goed bedacht  :), vroeg ik mij af of er iemand hier ooit een idool heeft gehad waarvan hij/zij helemaal weg was. Hieronder vallen voor mij ook verliefdheidjes op beroemde personen in de kinder/tienertijd.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Ja, ik heb wel idolen gehad.
Michael Knight  :-[, maar ik denk dat ik KITT stiekem leuker vond. En lange tijd Bart Veldkamp  :D. Maar eigenlijk kon ik me toen niet voorstellen dat anderen hem knap vonden. dat heb ik zelfs een keer tegen iemand verteld. Verder vond ik hem gewoon gaaf; hij kon goed schaatsen en dat was een leuke sport om te volgen. En er gebeurde wat als hij had verloren  ;D. Verder was hij erg aardig voor zijn fans.

Meestal vond ik anderen leuker dan de rest. Ik had geen kabeltv, maar van de soaps vond ik meestal de slechterikken het leukst van wat ik er van meekreeg  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Tempesta

Nooit echt gehad, ik heb altijd een goed besef gehad van het verschil tussen hoe beroemde personen zijn en wat voor karakters ze spelen (acteurs dus). En zangers, tja, die konden soms best goed zingen hoor. En sportmensen kon ik best bewonderen als ze weer een grote sportieve prestatie hadden gedaan.

Maar echte idolen, nee. Hoogstens mijn moeder, voordat ik doorkreeg dat ze niet alleen mijn moeder is maar ook menselijk  :schater:.

Knoddepropje

Nee, ik heb ook geen idolen gehad. Wel acteurs die ik knap of aantrekkelijk vonv/vind, maar idolen? Nee, echt niet.

Jovi_Hobbes

Ik heb zelf ook meer bewondering voor mensen dan dat ik echt idool van iemand ben/was. Er zijn best wel acteurs/artiesten die ik aantrekkelijk vind, maar alleen als ik de indruk heb dat die mensen ook enige inhoud hebben en geschikte mensen zijn.

Citaat van: Tempesta op april 17, 2006, 10:31:54 PM
Maar echte idolen, nee. Hoogstens mijn moeder, voordat ik doorkreeg dat ze niet alleen mijn moeder is maar ook menselijk :schater:.

Aah, de grote desillusie van het opgroeien: er achter komen dat je ouders helemaal geen superhelden zijn, dat ze eigenlijk ook niet alles weten, fouten maken en soms zelfs ook nog wel eens liegen  :o
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

ThirdMagus

Miyamoto!!!  ;D ;D ;D Maar dan niet lichamelijk en/of emotioneel aangetrokken, hij ownt gewoon :D

ChibiFirli

ik kan me niks specifieks herinneren~
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Tempesta

Wie is Miyamoto, Magus?

organised chaos

Nee, ik heb eigenlijk nooit een idool gehad. Wel dat ik beroemde personen knap vond, maar verder niet.

littlefanny

ik ben stiekem altijd al fan van Jan(tje) Smit, maar ik vind zijn muziek niet geweldig, zo ook van Marco Borsato, die wél heel goede muziek maakt, Ik denk dat het komt omdat ze gewoon vrij normaal zijn gebleven, omdat ik ze zo op straat tegen zou kunnen komen.
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Sismo

Toen ik 15 of 16 was, was ik helemaal weg van Paul Young, ik kon heerlijk zwijmelen bij de poster die ik op mijn kamer had... Is intussen wel over! (zo young is ie nl. niet meer ;D)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Citaat van: Sismo op april 29, 2006, 12:08:41 PM
Toen ik 15 of 16 was, was ik helemaal weg van Paul Young, ik kon heerlijk zwijmelen bij de poster die ik op mijn kamer had... Is intussen wel over! (zo young is ie nl. niet meer ;D)

:klap:

Later heb ik me wel eens afgevraagd waar ik over zwijmelde. Maar verder dan een kusje met de desbetreffende persoon kon ik mijn gedachten nooit krijgen. Dan dwaalde ik af. Net als nu in het echt  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

En zelfs dat...
Ik ben best wel fan van Bon Jovi (met name de muziek) en heb bewondering voor Jon Bon Jovi vanwege de muziek die hij maakt, maar als je ziet dat ze soms fans op het podium hebben en dat hij die dan ook zoent  :-\  Als íe dat bij mij zou doen zou ik hem echt een knal voor zijn kop verkopen   ;D  Nee hoor, doe mij dan maar liever een zinnig gesprek  ::)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

#13
Ja, Jovi, daar ben ik het helemaal mee eens.

Trouwens, dan zwijmelde ik wel eerst over een relatie. Niet dat ik degene tegen zou komen en dat het dan zou gebeuren, bah  :(. Het waren ook echt fantasie-verhaaltjes, want er gebeurden allemaal dingen die niet konden. Opeens kon ik ook heel goed schaatsen, bijvoorbeeld. En dat was dan nog het belangrijkste, die zoen hoorde er gewoon bij.  ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Want zo ben je dan natuurlijk ook geprogrammeerd. Je ziet dat als kind overal om je heen dus het is normaal, toch?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?