Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wat als je als aseksueel geconfronteerd wordt met seks?

Gestart door Zonnekind, april 18, 2006, 09:48:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

«-o-Lantos-o-»

Citaat van: peter1963 op juli 19, 2006, 06:02:13 PM
;D Hoi Lantos,
Zie mijn verhaal hier boven, over mijn ervaringen in Rusland..  :schater:

Ooh haha nu pas kon ik het lezen hahah...... woaw!! bizare ik las jou bericht heel snel, maar in die snelle lees dacht ik dat het Fanny was die mij had beantwoord. Dus ik maar al haar berichten zoeken waar een verhaal over Rus voorkwam en had niks gevonden. En ik dacht dat het en grap was.

Maar nu merk ik dat Fanny nu zelf een bericht heeft gestuurd en dan merkte ik dat jij het was. Had helemaal niet op de naam opgelet, het ging automatisch: Fanny reageerde meteen op mijn bericht.

Maar jeetjes man, dat was echt een shocker die ervaring. Ik denk dat na de verhaal wij allemaal Russen proberen te vermijden, of zeker ervoor zullen zorgen dat we op het moment dat we het derde persoon is die overblijft in een ruimte vol russen, snel ervandoor gaan voordat wij de 2 overgebleven zijn hehe  ;D.

~The Soul That Can Speak Trough The Eyes Can Also Kiss With A Gaze~
~There Is A Darkness Living Deep In My Soul That Still Has A Purpose To Serve~
~When Did I Realise That I Was God? Well I Was Praying And Realised That I Was Talking To Myself~
~Death Is Not The End But The Begining Of Eternity~

«-o-Lantos-o-»

Citaat van: littlefanny op juli 20, 2006, 02:18:57 PM
ehm... lantos... ik denk dat ik het gewoon niet zo prettig vond om opeens besprongen te worden door een rus .... :geezer:

Ja Fanny nu snap ik wat je bedoel. Ik denk dat niemand van ons dat zou willen  :-\
~The Soul That Can Speak Trough The Eyes Can Also Kiss With A Gaze~
~There Is A Darkness Living Deep In My Soul That Still Has A Purpose To Serve~
~When Did I Realise That I Was God? Well I Was Praying And Realised That I Was Talking To Myself~
~Death Is Not The End But The Begining Of Eternity~

Ann

Citaat van: Zonnekind op april 18, 2006, 09:48:55 PM
Oh help, ik voel me afschuwelijk slecht  :78:
Ik ging net iets aan mijn ouders vragen, ik zag dat er nog licht in hun kamer brandde, ik klopte en het duurde vreemd lang voordat ze antwoordden en ze lagen ook op een vreemde manier in bed...  :-\
Ik vind het afschuwelijk als ik eraan denk dat mijn ouders seks hebben. Ik voel me zo vies!
Op momenten dat ik het echt moeilijk heb (of echt volledig aseksueel ben) kan ik de gedachte dat anderen seks hebben echt niet verdragen.
Hebben jullie hier ook last van? Wat doen jullie dan?
Pff.. ik heb jullie (en Viper) nu echt wel nodig!  :78:


:( ja dat heb ik ook, ik heb net hetzelfde, ook op momenten.
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein