Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wat als je als aseksueel geconfronteerd wordt met seks?

Gestart door Zonnekind, april 18, 2006, 09:48:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zonnekind

Als je het hebt over een overgeseksualiseerde maatschappij: er is nu een nieuwe reclame voor een nieuwe auto. De auto staat ergens op straat en hij beweegt overdreven duidelijk... Iedereen kijkt er naar. Dan zie je in de auto 2 lieveheersbeestjes (als ik het goed gezien heb) die seks hebben en die nat en bezweet tegen de auto kleven. Het doel hiervan? Ze zeggen dat met deze nieuwe auto alles veel intenser is...  :banghead: Laat dan iets opeten door mensen en zeg dat de smaak veel intenser is of weet ik veel maar moet het altijd altijd seks zijn?

ps: Ik heb in de week gedroomd dat ik op een feestje zat en dat jullie er ook allemaal waren. Het was best gezellig  :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Tempesta

Heel soms zap ik wel eens naar zo'n soort programma als Temptation Island, en zit dan vol verbazing te kijken naar hoe mensen zich gedragen in zo'n programma. Tegelijkertijd fascinerend en afstotend. Maar ik zou er nooit bewust op afstemmen.

Sismo

Ik ga er eigenlijk van uit dat mensen die in dat programma zitten niet alleen van seks houden, maar ook gewoon een beetje dom zijn! Gelukkig zijn er ook een heleboel seksuele mensen die wat meer niveau hebben!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

myra

Citaat van: Sismo op mei 01, 2006, 11:10:07 PM
Ik ga er eigenlijk van uit dat mensen die in dat programma zitten niet alleen van seks houden, maar ook gewoon een beetje dom zijn! Gelukkig zijn er ook een heleboel seksuele mensen die wat meer niveau hebben!

In de meeste van die reality programma's zitten idd niet echt intelligente mensen. Als ik eens per ongeluk op big brother uitkwam, amai, dat niveau lag ook maar laag.

Viper

Welke iet of wat intelligente mens schrijft zich ook in voor programmas als BigBrother???
De eerste 2 reeksen kon ik nog pruimen als tijdsverdrijf zonder nadenken. Maar de laatste seizoenen.... Er ver over... bevalling in het BBhuis, trouwen met huwelijksnacht in het BBhuis.... Dat zijn allemaal dingen die je niet met de wereld wil delen denk ik zo. Veel intiemer als dat kan het niet gaan denk ik



Jovi_Hobbes

Films, boeken, tv... de seksscènes lijken inderdaad gewoon verplichte kost te zijn, terwijl het vaak zo overbodig is en het hele ritme uit een goed verhaal haalt. Ik zap er niet per se van weg, maar betrap me wel vaak op een welgemeende zucht. ik vind het eigenlijk even storend als een reclameonderbreking. Die voegt namelijk ook niets toe aan het programma  ;D
Myra ken je de schrijver David Baldacci? Ik vond hem echt een verademing toen ik zijn boeken ontdekte. Hij schrijft goeie, spannende en soms zelfs ontroerende boeken en hoeft er niet zonodig altijd maar ongeloofwaardige relaties en seksscènes in te gooien. Ik kan je niet beloven dat al zijn boeken "seksloos" zijn, maar veel wel, gewoon omdat de hoofdpersoon in het verhaal wel betere dingen heeft te doen dan met zijn of haar love interest het bed te delen, zoals rennen voor zijn of haar leven ofzo  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Citaat van: Zonnekind op mei 01, 2006, 09:10:13 PM
ps: Ik heb in de week gedroomd dat ik op een feestje zat en dat jullie er ook allemaal waren. Het was best gezellig  :D

Gezellig!

Waarom het altijd seks moet zijn? Omdat men er vanuit gaat dat iedereen dit een prettige bezigheid vindt. Als je het over eten hebt, verschillen de smaken.
Ik stoor me er niet altijd aan, maar vind het wel erg makkelijk scoren. Ook in de humor.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

Citaat van: Jovi_Hobbes op mei 02, 2006, 07:48:22 PM
Films, boeken, tv... de seksscènes lijken inderdaad gewoon verplichte kost te zijn, terwijl het vaak zo overbodig is en het hele ritme uit een goed verhaal haalt. Ik zap er niet per se van weg, maar betrap me wel vaak op een welgemeende zucht. ik vind het eigenlijk even storend als een reclameonderbreking. Die voegt namelijk ook niets toe aan het programma  ;D
Myra ken je de schrijver David Baldacci? Ik vond hem echt een verademing toen ik zijn boeken ontdekte. Hij schrijft goeie, spannende en soms zelfs ontroerende boeken en hoeft er niet zonodig altijd maar ongeloofwaardige relaties en seksscènes in te gooien. Ik kan je niet beloven dat al zijn boeken "seksloos" zijn, maar veel wel, gewoon omdat de hoofdpersoon in het verhaal wel betere dingen heeft te doen dan met zijn of haar love interest het bed te delen, zoals rennen voor zijn of haar leven ofzo  :D

Nee, ik ken hem helaas niet :-\ Schrijft hij ook historische thrillers?

Ik heb in een post een tijdje geleden ook verwezen naar lost in translation. Een film waar een man en vrouw elkaar tegenkomen, elkaar knuffelen, zelfs naast elkaar in bed liggen, je verwacht dat ze elk moment seks gaan hebben, maar nee hoor!
Waarom kom ik zo'n man niet eens tegen?  ;D

littlefanny

om maar even terug te komen op de bejaardensex..... ik heb mijn oma en opa ooit betrapt op heftig zoenen in de keuken, dat vond ik toen heel grappig, maar toen ikhet op school vertelde vonden ze het allemaal vies :s
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Jovi_Hobbes

Citaat van: myra op mei 02, 2006, 10:41:46 PM

Nee, ik ken hem helaas niet :-\ Schrijft hij ook historische thrillers?


Nee, geen historische thrillers. Zelf vind ik Total Control zijn beste boek. Dat gaat over een vrouw wiens man bij een vliegtuigongeluk om het leven komt en al snel klopt de politie bij haar aan omdat haar man verdacht wordt van illegale praktijken. Ze moet dan gaan uitvinden wat er nou precies is gebeurd en of haar man echt schuldig is. Het verhaal zit heel goed in elkaar. Een heel ander , maar even goed boek, is Wish you were here. Over een familie die in een afgelegen bergachtig gebied in Amerika woont: Oma en twee kleinkinderen met hun moeder die bij een auto-ongeluk in coma is geraakt. Dat is vooral een mooi boek.

Volgens mij staat dit verhaal helemaal bij het verkeerde onderwerp  :-\
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

Om terug te komen bij het onderwerp...  ;D
Sommige (seks)programma?s zijn echt vreselijk. Misselijk wordt ik daar niet van maar ik denk inderdaad: hebben die mensen niets beters te doen???  Gelukkig zijn er ook programma?s zoals  ?Wie is de Mol?   ;)
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

littlefanny

 :klap: voor wie is de mol, en ik raad jullie allemaal af het programma "de 7 plagen"te kijken, daarbij speelt er ook nog eens een indirect verwante persoon van mij in wat het nog triester maakt
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Ereinion

Waar gaat dat over Littlefanny? Ik heb er wel eens van gehoord, maar nog nooit gezien.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

#74
Is het dat programma waar mensen in een huis elkaar weg moeten pesten? O nee, dat is pesten niet plagen   :-\
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)