Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Grappige foto's en filmpjes

Gestart door Ereinion, februari 25, 2006, 10:49:56 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Hi, hi, wat een grappige foto 's ..  waar vind je die ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

 :rollol:

Volgens mij zou ik die bel niet in durven te drukken  :-[  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

Tja, maar wat als je daar een belangrijke afspraak hebt? En ach, t ergste wat er kan gebeuren is dat ie een scheet laat :schater:

Knoddepropje

Citaat van: Jovi_Hobbes op augustus 06, 2006, 03:50:51 PM
:rollol:
Leuk dat je weer terug bent Knoddepropje!


Ja Jovi :) Ik lees wel vaak gauw even hoor, maar heb het vooral erg druk de laatste tijd, dus vandaar. Ik heb nu vakantie, dus gauw weer eens tijd om wat te posten. Maar woensdag ga ik naar Luxemburg, du dan kan ik 5 dagen niet eens lezen :P Maar dat komt ook wel goed allemaal :D

petra1963

Citaat van: Knoddepropje op augustus 07, 2006, 10:17:11 AM
Tja, maar wat als je daar een belangrijke afspraak hebt? En ach, t ergste wat er kan gebeuren is dat ie een scheet laat :schater:

Ja, dat hoop je.. er kan ook iets heel anders gebeuren.. :rollol: :rollol:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Citaat van: Knoddepropje op augustus 07, 2006, 10:19:15 AM
Ja Jovi :) Ik lees wel vaak gauw even hoor, maar heb het vooral erg druk de laatste tijd, dus vandaar. Ik heb nu vakantie, dus gauw weer eens tijd om wat te posten. Maar woensdag ga ik naar Luxemburg, du dan kan ik 5 dagen niet eens lezen :P Maar dat komt ook wel goed allemaal :D

Dan kun je als je terug bent eerst weer een hele hoop berichtjes doorwerken! Het loopt echt op als je een paar dagen niet kunt kijken.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

 :rollol:

oeps, betrapt.
Weet je dat ik internet aanzette om iets anders te gaan doen en toen automatisch hiernaartoe ging!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

ja, dat heb ik ook vaak. Dan wil ik een adres intypen, en dat is dan automatische het adres van AVEN  :-[
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Oké, ik ben al weer veel te lang afgeleid. Ga dan nu toch maar doen waarvoor ik inlogde  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Jovi_Hobbes

ehm online ging bedoel ik, ik ben echt verslaafd  :o
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Soms vrees ik dat ik ook e-mail en internetverslaafd ben. Soms zit ik wel vier of vijf keer per dag achter mijn computer om te mailen..Soms maak ik me echt zorgen. En ik raak heeeel gestresst  :-[ wanneer mijn computerverbinding het niet doet.. wat hier in huis met ons netwerk helaas nogal eens voorkomt. Het is altijd weer snel verholpen, maar ik stress dan bovenmate !  :-\
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Zonnekind

Dat heb ik ook! Ik kan soms enorm verlangen (oh help! :-[) naar het forum en als internet dan niet werkt, sla ik echt tilt. Zelfs al ben ik 10 min ervoor ook op het forum geweest. Het gaat de verkeerde kant uit met ons Peter! :banghead:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Stev

Dat zijn duidelijk kermerken van een verslaving  ;D

Ik maak me vooral zorgen om de dingen die ik dan niet heb gedaan omdat ik te lang aan het avenen was  :-\
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)