Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

admin

Gestart door Ereinion, februari 20, 2009, 11:44:57 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Een oproepje.

Myra heeft aangegeven minder vaak actief te zijn. Dan ben ik eigenlijk de enige actieve admin die over is. En ik ben er de laatste tijd ook minder vaak. Dus lijkt het me verstandig om meer mensen te hebben die het forum kunnen modereren. Eigenlijk is er op ons forum niet zo veel te doen. Af en toe moeten spammers worden verwijderd en geband. Maar splitsen is de meest voorkomende bezigheid. Het is allemaal niet moeilijk, maar wel belangrijk.
Andere taken zijn: nieuwsbrieven versturen. Soms optreden als een lid provocerend is (is tot nu toe één keer gebeurd). Ehm, verder weet ik het zo eigenlijk niet. We hebben altijd nog Chibi die ons op technisch vlak bijstaat, maar nog iemand met dergelijke kennis is misschien ook wel handig. Het is echter geen vereiste.

Dus meld je aan!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

We hebben inderdaad iemand "erbij" nodig.
Dus, jongens en meiden..............wie wil? :klap:

Jovi_Hobbes

Mag ik me ook voor over een jaar (ofzo) aanmelden? Ik wil best meehelpen, maar ben op het moment ook maar heel weinig online. Dat gaat dus waarschijnlijk niet echt zoden aan de dijk zetten...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Oei, lastig. Ik vind het eigenlijk wel zo prettig dat ik me daar niet druk om hoef te maken. Dat maakt dit forum voor mij zo fijn om te zijn. Dus ik laat het toch maar aan me voorbij gaan (de hulpverlener in mij protesteerd hevig, maar ik negeer haar zo goed als ik maar kan).

Jovi_Hobbes

Oké, dan meld ik me gewoon bij deze aan, maar helaas dus wel met de kanttekening dat ik helaas geregeld dagen achter elkaar niet online ben.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Deze hulpverlener is ook hevig in conflict met zichzelf, maar beslist toch nee te zeggen  :-\ ....ze is druk bezig geen hulpverlener maar fotograaf te worden....
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Citaat van: Jovi_Hobbes op februari 25, 2009, 10:12:34 AM
Oké, dan meld ik me gewoon bij deze aan, maar helaas dus wel met de kanttekening dat ik helaas geregeld dagen achter elkaar niet online ben.

Geweldig, Jovi. :klap:

Sismo

Ja, sorry, dat vergeet ik helemaal!   :klap:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky


Rhapsody


Ereinion

Ik zal even regelen dat je alle mogelijkheden krijgt. Dan pas ik later het forum wel aan. Welkom bij de club Jovi!  :cake:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

solo

Het leven van een mens is ,
wat zijn gedachten er van maken

Jovi_Hobbes

Jummie, taartjes!!!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

ChibiFirli

"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry