Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Tijdelijk terug

Gestart door ChibiFirli, februari 12, 2010, 11:49:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Zonnekind wees mij hier net op. Als je je wilt registreren, wordt er nu gevraagd om letters over te typen. Maar er staat geen afbeelding.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

#16
Van die nieuwe leden is natuurlijk wel vervelend. Hopelijk komen ze het later nog eens proberen.

Nog beter. Ik heb de functie uitgeschakeld. Er hoeven nu tijdelijk geen letters overgetypt te worden. Dus kunnen nieuwkomers zich gewoon registreren.

Chibi, wil jij hier een keer naar kijken? Als deze functie normaal werkt kan die weer ingeschakeld worden.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

ChibiFirli

#17
Citaat van: Ereinion op maart 04, 2010, 02:12:51 PM
Van die nieuwe leden is natuurlijk wel vervelend. Hopelijk komen ze het later nog eens proberen.

Nog beter. Ik heb de functie uitgeschakeld. Er hoeven nu tijdelijk geen letters overgetypt te worden. Dus kunnen nieuwkomers zich gewoon registreren.

Chibi, wil jij hier een keer naar kijken? Als deze functie normaal werkt kan die weer ingeschakeld worden.
Okay, nadat ik de problemen met pm en zo heb opgelost, kijk ik daarnaar ;D
-- Nu dus --
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

ChibiFirli

Waarschuwing: ik ben nu de hoofdpagina aan het updaten, dit kan het forum er tijdelijk raar laten uitzien of gewoon fouten geven.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

ChibiFirli

#19
Okay, we zitten in een nieuw jasje. Laat me weten wat er nog mist of wat nog beter kan!

Ereinion: voor de captcha heb ik nog niet uitgevonden wat er mis is, ik hou je in ieder geval op de hoogte
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Zonnekind

Onze persoonlijke berichten, zijn die allemaal weg of komen die nog terug?
Voor de rest is het allemaal even wennen. De kadertjes rond de icoontjes vind ik niet zo mooi, maar ook daar zullen we wel aan wennen :D Nu lijken het allemaal schilderijtjes :D
Dank je Chibi voor al de moeite die je doet! :klap:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Een groot applaus voor al het werk van Chibi  :klap:
Je lust vast wel een heerlijk stuk  :cake:

Ik heb nog geen problemen kunnen ontdekken, behalve dan het ontbreken van de pm's. Mocht iemand tegen problemen aanlopen dan is het misschien het beste om die hier te posten, zodat Chibi ze gemakkelijk kan terugvinden.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien

Ik moet even wennen aan de kleine lettertjes. 8)
(En als er kleine lettertjes staan ergens, moet je extra goed opletten! ;D)

Jovi_Hobbes

Heel verstandig!

Ik heb ondertussen mijn pb's weer gevonden, die zijn ook heeeel klein verstopt  (klik op index en kijk beneden in de rechter onderhoek, mocht iemand ze nog kwijt zijn)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Mannetje

Kan ik die letters ook groter krijgen?
Persoonlijk vind ik de layout één groot drama, een grote achteruitgang  :geezer:

Sismo

Kwestie van wennen, Mannetje! Niet piepen!  :flic:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

myra

Citaat van: Jovi_Hobbes op maart 05, 2010, 07:48:13 PM
Heel verstandig!

Ik heb ondertussen mijn pb's weer gevonden, die zijn ook heeeel klein verstopt  (klik op index en kijk beneden in de rechter onderhoek, mocht iemand ze nog kwijt zijn)

vreemd waarschijnlijk, maar ik zie helemaal geen pb's in de rechter onderhoek....  ???

Sismo

In het vakje van de statistieken! Onder "nieuwste lid". :wave:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik moet erg wennen aan de nieuwe lay-out ! Met name de kleine letters..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

#29
Ja, ik ook. Het ziet er niet echt modern uit.

Maar wel  :cake: voor Chibi.

Ik mis trouwens onderaan de pagina, dat je heel makkelijk terug kunt naar de index of naar de inhoudspagina van het subforum waar je zit. Eerder stond dat er altijd wel en dat was wel zo makkelijk. Nu moet je eerst weer naar boven.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.