Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Tijdelijk terug

Gestart door ChibiFirli, februari 12, 2010, 11:49:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Ik snap het al. Ook al wil je niet dat anderen je envelopjes zien (  :D ) zelf zie je hem altijd. En ik zie het envelopje van Pinky wel omdat ik admin ben en daardoor röntgenogen heb (ofzoiets)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Een tijger met röntgenogen. Is dat een mutatie uit de natuur vanwege de milieu vervuiling ?  :D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

petra1963

Ik zie in ieder geval mijn eigen envelopje ook. Nu ga ik heel veel pmmetjes naar mijzelf sturen !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Citaat van: peter1963 op maart 14, 2010, 10:40:46 PM
Ik zie in ieder geval mijn eigen envelopje ook. Nu ga ik heel veel pmmetjes naar mijzelf sturen !

Dat zal moeten, ja, want wij zien hem niet. ;D

Ereinion

Ik heb de instellingen van de registratie weer veranderd. Er moet nu een afbeelding met letters nagetypt worden (het werkte nu wel). Ook heb ik de eisen voor het wachtwoord iets hoger gemaakt. Hopelijk hebben we vanaf nu geen last meer van spammers.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Laten we het hopen! Dank je wel Ereinion!

Ienepien

Citaat van: Ereinion op maart 15, 2010, 10:45:15 PM
Ik heb de instellingen van de registratie weer veranderd. Er moet nu een afbeelding met letters nagetypt worden (het werkte nu wel). Ook heb ik de eisen voor het wachtwoord iets hoger gemaakt. Hopelijk hebben we vanaf nu geen last meer van spammers.


:klap: :klap: :klap:

(dat scheelt vast een hoop taarten-bakkerij. ;D)

Jovi_Hobbes

Yep, het email verbergen dingetje is ok en zo te zien werkt de bijlage. Goed nieuws  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.