Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

weer terug

Gestart door Ereinion, november 13, 2010, 10:26:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Ik merkte dat we  vandaag problemen hadden, maar gelukkig zijn we weer terug.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Ik heb er niks van gemerkt! (en toch regelmatig online geweest)  :)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Dutchamoeba

Ik kon gisteravond pas weer op de site. De site lag er heel lang uit, en op een gegeven ogenblik, toen het me wel lukte om op de site te komen was hij wit, en niet paars. Gelukkig is alles nu weer goed.

Mannetje

Kijk, ik was dus niet de enige die niet op de site kon komen.

Sismo

Wat raar dat ik er wel gewoon op kon... ???
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Ik was er niet, dus ik heb niks gemist. :P

Dutchamoeba

Uitgerekend onze 'veelmailer' was gisteren dus niet online. Hoe kan dat? Voelde je aan dat je beter niet op de site kon kijken gisteren?

Ienepien

 :rollol:

Tja, zelfs deze 'veelmailer' heeft wel eens een feestje. ;D

Mannetje

Citaat van: Dutchamoeba op november 14, 2010, 01:48:24 PM
Uitgerekend onze 'veelmailer' was gisteren dus niet online. Hoe kan dat? Voelde je aan dat je beter niet op de site kon kijken gisteren?
Doordat ik niet op AVEN kon ben ik op een ander forum gaan posten. Kom ik toch "toevallig" toch iemand tegen die dezelfde dingen meemaakt als mijzelf.

Sismo

'T was toch best gezellig hier, hè Pinky?  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Citaat van: Mannetje op november 14, 2010, 02:20:22 PM
Doordat ik niet op AVEN kon ben ik op een ander forum gaan posten. Kom ik toch "toevallig" toch iemand tegen die dezelfde dingen meemaakt als mijzelf.

Dat is niet 'toevallig' maar komt gewoon nu op je pad.
Iets komt op je pad als je 'eraan toe' bent, en of je dat oppikt, ligt aan hoever je ervoor open staat.
Dus omarm het met warmte, en je zult weer vooruitracen. :klap:

Mannetje

Weer eens wat anders dan een vrouw met rammelende eierstokken (die had ik laatst).

Ienepien

Je weet toch wel wat daar dé remedie tegen is? :schater:

Mannetje

Ik heb me stiekem rot gelachen hoor. Er is trouwens niks intiems of wat dan ook gebeurt. Maar het was wel de bedoeling van de ontmoeting dat ik eens flink werk van haar moest maken.
Dat had ik bij het eerste contact al door, dus dacht wel even af te remmen.
Zelf dacht ik je kan toch ook gewoon gezellig met elkaar op stap of zoiets zonder dat je een relatie met elkaar hebt, maar blijkbaar niet.
Voor haar zijn er 10 andere dus het zit mij wel goed. Wat ik er van moest leren heb ik geleerd dus ik ga weer lekker verder mijn eigen weg.

Ienepien

Dit klinkt een beetje als 'gebruiken' of is het 'misbruiken' ? ::)