Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

International AVEN was hacked

Gestart door Triple a, oktober 20, 2006, 10:41:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Triple a

Last night the English AVEN, along with the Italian one, were hacked into. The hacker deleted user histories along with some other things. As a result the English AVEN was reset to October 16 (the date of our last backup copy cd). The Italian AVEN is still down.

* I haven't checked all the AVEN but it appears the Dutch and German one were not affected by the attack

Sismo

Da's mooi shit!   >:(  Hier niks gemerkt tot dusver, gelukkig!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Oh, was het dat ! Want ik merkte wel iets raars. Een flink deel van de dag gaf de site aan dat er een storing bij de server was, wanneer ik 'nieuwe reacties op jouw berichten' of 'ongelezen berichten sinds je laatste bezoek' aanklikte. Pas aan het eind van de middag was dat voorbij. Alle andere 'entries' ( heet dat zo ?) werkten gelukkig nog wel..

Wat balen zeg, zo'n hacker !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Ja, idd, dat heb ik ook gehad, maar het lukte uiteindelijk wel om berichtjes te plaatsen.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Berichtjes plaatsen lukte mij gelukkig ook !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

Wordt van dit forum af en toe  een bacup gemaakt?  :o  Ik moet er niet aan denken dat we opeens alles kwijt zijn  :78:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Ik geloof dat Chibi dat deed. Ik weet niet hoe dat moet.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

oh Oh...en die is druk in Duitsland!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Gevonden! Volgens mij heb ik nu een back-up gemaakt. Niet dat ik nu weet wat ik er mee moet als er iets gebeurd, maar dat kunnen we dan wel weer aan Chibi vragen...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Geweldig, Ereinion !  :klap: :klap:

En eh, de  :cake: weet je vast zelf wel te vinden.. :P

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

TBW

kinderachtige niets-beter-te-doener

TBW

ik bedoel: ga dan de main server van de EU hacken of zo

doe eens iets productief