Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Nieuwe Server

Gestart door ChibiFirli, november 05, 2006, 04:59:40 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ChibiFirli

We zijn zo een beetje verplaatst.

Zoals je wss al wel gemerkt hebt, zijn er nog enkele dingetjes niet in orde, zoals de avatars en de smilies en het uitzicht van het forum is ook nog niet perfect. Er wordt aan gewerkt. Gelieve het te melden als er nog ergens iets ontbreekt.

-avatars nu in orde ;D
-smilies ook ;D
-thema lijkt nu ook te werken
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Ereinion

#1
Je bent helemaal geweldig!  :knuffel:

Hoe gaan we iedereen op de hoogte brengen? Zal ik iedereen mailen?

Er zijn wel wat berichtjes verloren gegaan, maar gelukkig is de schade beperkt.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

#2
Chibi, ik ben ontzettend blij met je!  :knuffel: !

Ik zie net dat de tijd niet klopt  :D en datum  ;)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Ik ben zooooooooooooooo blij jullie weer te ontmoeten  :wave:

Volgens Sjef heeft de "grote" AVEN of niet betaald of ze hebben zich niets aangetrokken van de waarschuwingen over de quota (dat je dus veel meer gebruikt dan waar je voor hebt betaald  ::)  )
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Mooi is dat! Gelukkig hebben wij Chibi!  :klap:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

We waren inderdaad precies op tijd !  :cake:  voor Chibi!!!
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Genosse2

good luck ,Frank
--------------------------------------------------------------------
live you life

Sismo

Vergeten we nu Ereinion, Myra en TBW? Ook aan julie: grote dank!  :klap:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

ChibiFirli

Citaat van: Ereinion op november 05, 2006, 05:31:08 PM
Je bent helemaal geweldig!  :knuffel:

Hoe gaan we iedereen op de hoogte brengen? Zal ik iedereen mailen?

Er zijn wel wat berichtjes verloren gegaan, maar gelukkig is de schade beperkt.
Normaal gezien zou iedereen moeten gemaild zijn (naja, toch iedereen die het mailadres dat hij/zij hier heeft ingegeven nog gebruikt.

Ik heb ondertussen van Drievoudig A vernomen wat er gebeurd is.
Citeer
The host removed aven because they classified us having "adult content." Dj is currently looking into getting us another host and hopes to have the site  up by monday but there is no gurantee that will happen. He is also sending out the work of looking for a lawyer (USA would obviously be best) who would be able to work pro bono and advise us if our site really did fall into the adult content category.
We zijn blijkbaar niet voor kinderen ;D
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Ereinion

Het is toch wat, ben je een aseksueel forum, wordt je van vieze dingen beschuldigt.  ::)

Nu heeft iedereen 2 mailtjes gehad, want ik heb een nieuwsbrief rondgestuurd.  :)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Citaat van: ChibiFirli op november 05, 2006, 08:08:15 PM
We zijn blijkbaar niet voor kinderen ;D
:rollol:  Maar voor grote AVEN is het niet leuk. Wat een geluk dat wij intussen op een andere server zitten!

Citaat van: Sismo op november 05, 2006, 07:26:20 PM
Vergeten we nu Ereinion, Myra en TBW? Ook aan julie: grote dank!  :klap:

Sorry  :-[

Al die "ellende" was misschien ergens goed voor! Als alle 171 leden een e-mail over het nieuwe adres hebben gekregen, dan ook mensen die misschien al lang vergeten waren dat ze hier geregistreerd stonden? >:D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Ik heb niets gedaan hoor. Alle eer gaat naar Chibi! En TBW's noodforum (waarvan lang niet iedereen het adres heeft  :-X ) kwam ook nog van pas.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Het enige probleem is nu dat we niet te vinden zijn voor nieuwe mensen? (kan ik toch beter nog even wachten met de flyers!)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

En de "stikker" ?!?! Normaal gesproken zou je een verwijzing bij het oude adres kunnen plaatsen denk ik maar dat is straks ook anders (voor grote AVEN) als ik me niet vergis  :-\
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Je bedoelt de Ja/Nee sticker die naar Boomerang verstuurd is?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-