Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Nieuwe Server

Gestart door ChibiFirli, november 05, 2006, 04:59:40 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stev

Ik vind het prima als we straks terug op de server van grote AVEN zitten, hopelijk is het adres dan weer het oude zodat het forum (weer) voor iedereen te vinden is.
Ik ben blij dat we nu op de studentenweb terecht kunnen want dat noodforum vond ik maar niets.  :D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

ChibiFirli

Het enige probleem zit em in dat ik niet weet of het mogelijk is om de berichten die er nu hier zijn bijgekomen over te zetten naar de aven-server. Naja, het is mogelijk, of dan lukt of niet is iets anders (op deze server kan ik namelijk ietsje meer dan op de aven-server). Maar we zullen ons best doen.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Tempesta

Hehe, eindelijk gevonden :wave:. Ik check mijn mail niet zo vaak, en ben uiteindelijk via het tijdelijke forum van het grote AVEN hier gekomen.

Ik ben ook voorstander van gewoon blijven bij het grote Aven, dan zijn we sowieso makkelijker te vinden voor nieuwe leden :).

Jovi_Hobbes

Jippie we zijn weer terug!!!!
Ik heb het deze week erg druk dus ik ga zo heel snel weer uitloggen, maar vrijdag ben ik er weer!
Een super grote stapel  :cake: voor Chibi!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Fixet

De oude server is weer terug, alleen lijken de berichten nog niet geupdate te zijn met deze server.

Stev

Oeps, is het niet "gevaarlijk"? Want ik kon gewoon inloggen. Het lijkt me verstandig dat we daar nog niets posten, dan kan dit forum v/a 2 november gekopieerd worden en pas daarna kunnen we weer verder. Of zie ik het te simpel?  :-\
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

myra

ja ze lopen precies zo'n 1,5 maand achter. Voorlopig kunnen we beter hier blijven posten. Tenzij jullie zin hebben in een déjà-vu... :rollol:

Stev

 :rollol:

Wij blijven wel hier, hoor! Maar iemand die naar aseksualiteit zoekt, komt nu op de "oude" server terecht waar, naar ik vermoed, geen verwijzing meer naar dit forum staat. Misschien moet daar met grote letters ergens een opmerking geplaatst worden: hier NOG NIET posten? + het adres van Chibi's studentenweb?
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

myra

#38
ok, ik zal zo'n berichtje maken in aankondigingen op het andere forum ;)

EDIT : en bij 'nieuws' in de rechterbovenhoek heb ik de link ook vermeld

Stev

(Mijn) foutje! Probeer maar eens in Google naar aseksualiteit te zoeken! Fibi's studentenweb staat er bijna vooraan!  :klap:

Maar goed, iemand die een artikel of programma heeft gevolgd, komt wel op de site van AVEN terecht natuurlijk.
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

myra

Dus ze vinden het zeker, das het belangrijkste  ;)

Stev

Eh, Willem niet dus, die schrok zich een hoetje vanmiddag. Stuur je hem een PM-tje?
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

myra

hij kent de oude link toch? hij heeft hier toch al gepost?  ???

Stev

Ja, zou ik ook denken. Maar de wegen van een AVEN-lid zijn ondoorgrondelijk  :D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)