Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Terug op de Aven server

Gestart door ChibiFirli, december 25, 2006, 09:52:56 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ChibiFirli

Eerst en vooral, mijn excuses voor de vertraging. Ik steek deze vertraging (en de tijdelijke teloorgang van mijn sociaal leven :-X) op thesis ;D. Ik ben 2 maand amper bereikbaar geweest.

Ik heb ondertussen ook nog wat dingetjes uitgevonden. Aven server is ergens na geboorte gehacked geweest. Anders had er niemand op dit forum gekunnen (en had ik het eerder gezien, dan had ik het terug af gezet). Het stond namelijk af met de bedoeling dat niemand hier kon posten, gezien het onbegonnen werk is 2 forums samen te voegen tot een consistent geheel. Alle berichten die hier zijn gemaakt zijn nu gewoon verloren. Nuja, niet compleet verloren ;D, moest iemand een bericht echt nodig hebben... ik kan de inhoud wel terugvinden, met veel werk mss zelfs het bericht in het forum duwen (maar dan kan ik eerst ff alles terug plat leggen, want als er dan ondertussen een bericht geplaatst wordt loopt het mis).

Dus, mijn excuses voor de verloren berichtjes en de vertraging.

Naast berichtjes zijn mogelijk ook leden verloren gegaan. Het laatst geregistreerde lid heb ik handmatig geregistreerd ;D (weglopen gaat niet :D).
Gelieve andere verloren leden te melden bij de dichtsbijzijnde hulppost (hier dus).

Als er verder nog iets mist, laat maar weten. Ondertussen ga ik toch eens slapen, kwestie van nog voor de middag in men bed te liggen :P. Vrolijk Kerstfeest trouwens :D.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Sismo

 :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: En dat allemaal in de kerstnacht! Chibi je bent een (kerst-)engel!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Ik heb hier niets aan toe te voegen. Je bent een engel, Chibi!!!  :knuffel:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

ChibiFirli

prrr!

Myra raakt blijkbaar niet op het forum. Nog leden die we missen? Ik heb trouwens geen idee wat het probleem is :-\.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

myra

Ik ben er nu!  ;D

Ik hoorde van Ann en Hugo uit Brussel op het engelstalige forum dat zij hier ook niet binnengeraakten, maar mss dat probleem inmiddels ook opgelost?

:wave: Allemaal!!

Tempesta


Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

Ik ben een paar dagen afwezig geweest en heb net voor het eerst ingelogd en dat ging zonder problemen  :klap:

Als ik het goed begrijp zijn we dus een stukje terug in de tijd gegaan met ons forum? Ach ja, het belangrijkste is dat het hier allemaal weer werkt.  :klap: en  :cake: Chibi! Je hebt het verdiend!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sammy


Zonnekind

Zijn alle berichten van op dat tijdelijke forum verloren of slechts enkele berichten? Snap het precies niet zo goed... :s
Ondertussen probeer ik hier mijn schade in te halen en alles terug te lezen. :D
En natuurlijk: bravo voor Chibi! :klap:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Stev

Nee hoor, Chibi heeft alles overgezet zonder schade! Alleen werken de links naar het tijdelijke forum niet meer wat natuurlijk logisch is....
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)