Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gezocht: verhalen over liefde (boek)

Gestart door BuitenDeLijntjes, april 22, 2014, 07:35:59 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BuitenDeLijntjes

Een man, een vrouw, een huis met een tuintje en twee-punt-vier kinderen: het voorgeschreven recept voor geluk. Althans volgens maatschappij en media. Maar wat als dat je helemaal niet gelukkig maakt?

In het boek 'Liefde buiten de lijntjes' vertellen we de verhalen van mensen die geluk op hun eigen manier gevonden hebben. En welke uitdagingen ze daarvoor overwonnen. We laten zien dat liefde meer dan één gezicht heeft. En dat relaties net zo gevarieerd zijn als de mens zelf.

En hoe kleur jij je leven in? Heb je zin om mee te werken en (samen met je partner) jouw/jullie verhaal te vertellen? We zijn op zoek naar relaties in alle soorten en maten, voor ons boek dat hopelijk volgend jaar ook daadwerkelijk in de winkel verschijnt. Vragen, aanmeldingen en/of anderszins: buitendelijntjesboek@gmail.com.

Alvast heel erg bedankt!

Arnout en Olga

Dutchamoeba


Dutchamoeba

Het interview zou 1.5 uur duren, maar heeft maar liefst 3 uur geduurd. Voor mij is dat een goed teken, en ik hoop (en denk) dat het eindproduct van alle interviews samen een mooi boek zal zijn!

BuitenDeLijntjes

Dank je wel, wij vonden het ook erg bijzonder. En gaan ons best doen om er een mooi boek van te maken <3

Mochten er meer mensen geïnteresseerd zijn; inmiddels is de opzet meer een adviesboek geworden over andersoortige relaties (met tips voor mensen die zelf buiten de lijntjes zoeken) in plaats van een portretboek, dus mochten er mensen nog inspirerende verhalen hebben om te delen, dan houden we ons immer aanbevolen: buitendelijntjesboek@gmail.com

Dank jullie wel in ieder geval!

AniMeshorer

Ik wil graag meewerken aan eender welk project dat onderwerpen uit de taboesfeer haalt, en stereotypes weerlegt. Helaas nog nooit een vriendin gehad, ondanks meerdere goedbedoelde pogingen en ondanks er een paar keer dichtbij te zijn geweest. Zelf kan ik wel zeggen wat ik hoop te vinden en welke problemen er toe leidden dat ik het nog niet gevonden heb, maar dat is duidelijk niet het concept van jullie boek.

Dat gezegd zijnde, ik vind dit een zeer origineel thema voor een boek en wil het zeker lezen eens het klaar is! Houd ons op de hoogte eens het boek in de winkel ligt  :)
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

BuitenDeLijntjes

Dank je wel. De insteek van ons boek is inderdaad meer de hulp- en advieskant. Om mensen die zich anders voelen een hart onder de riem te steken (en hopelijk aan de hand van persoonlijke verhalen te laten zien dat ze niet alleen zijn en dat ze mogen zijn wie ze zijn), maar ook om buitenstaanders een beter beeld te geven van non-normatieve relaties (en zo hopelijk ook wat diepgewortelde mythes te kunnen ondermijnen). Want het is treurig hoe weinig Nederlandstalige literatuur er op dat vlak is.

BuitenDeLijntjes

Overigens doen we vanaf heden ook digitale interviews, mochten mensen het leuk vinden om nog mee te werken :)

http://goo.gl/forms/wE3qdnhQST

Dutchamoeba


Dutchamoeba

Inmiddels is de officiele website van "Buiten de Lijntjes" de lucht in, zie de volgende link: http://buitendelijntjesboek.nl/

Hetzelfde geldt voor "Buiten de Lijntjes" op Facebook: https://www.facebook.com/buitendelijntjesboek