Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Zonnekind fanclub

Gestart door Ereinion, januari 22, 2008, 01:05:42 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zonnekind

Wat een mooi beeld! Ga je mijn fanclub zo blijven versieren? Dat vind ik wel leuk :D

Ik ben nogal met de mama van Viper weggeweest, maar ik denk dat het gewoon elke keer een stukje meer doordringt dat het echt gedaan is. De rest van zijn familie was ook super lief en vond het leuk dat ik erbij was en zei dat ik zeker nog mee moest komen enzo. Maar toch geeft dat een beetje het gevoel: eigenlijk hoor ik hier niet meer. Als ik bij hem thuis zit en hoor wat zijn mama nu allemaal voor hem doet dan denk ik: verdorie, vroeger mocht ik dat doen voor hem.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien


Jovi_Hobbes

Citaat van: Zonnekind op januari 23, 2008, 06:59:03 PM
Ben nog eens naar de kinesist geweest met mijn rug vandaag. Ik had weer heel veel zeer maar na een half uur kon ze al overal aankomen en zelfs een beetje duwen. Mijn rug was dus echt goed ontspannen, even geen zeer meer. Maar toen ik rechtstond zakte ik gewoon neer. Als mijn rug ontspannen is, dan blijf ik dus blijkbaar niet rechtstaan. :banghead:
Ik denk dat de kinesist niet echt meer weet wat ze met mijn rug aan moet. Ze heeft mij al heel duidelijk gemaakt dat het heeeeeeel veel tijd gaat kosten om iets minimaal te bereiken. Het gaat nooit opgelost geraken.

Ik leef met je mee. Hoewel het bij mij minder erg is dan bij jou weet ik nu hoe verschrikkelijk frustrerend en vermoeiend zoiets kan zijn  :knuffel:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Dank je :knuffel:
Ja nu door al die emotionele problemen heb ik natuurlijk nog meer pijn. Stress zet zich bij mij meteen op mijn rug dus ja. Ik heb nu geen enkel moment meer zonder pijn. Ik kan dus ook nog altijd geen 10 seconden gewoon blijven stilstaan, dan zak ik door mijn rug. Als ik beweeg dan gaat het, ik kan wel stappen. Maar ik blijf volhouden, ik blijf mijn oefeningen doen, mijn zitbal gebruiken en mijn speciaal schoenen aandoen dus het komt ooit wel goed :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ienepien

Misschien moet je je een corset laten aanmeten? :-\

Zonnekind

Zoiets zou misschien wel deugd doen maar dat is helemaal niet goed omdat dat corset dan de taak van je spieren overneemt en mijn spieren zijn al te slap dus dan gaan die alleen maar slapper worden :-\ Toch bedankt voor de tip :)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ienepien

Ja, dat klopt. Maar in situaties waar het echt niet anders kan, kan het toch wel handig zijn. (tijdens je werk ofzo) Maar dat je spieren er juist slapper van worden, is inderdaad een bijkomend probleem. Dan moet je weer spierversterkende oefeningen doen, en massage door de fysiotherapeut. Het is een keuze van afwegingen. :-\

Zonnekind

Ik heb vandaag de living gekuist, verga nu van de zeer aan mijn rug :-\ En het stomme is, ik kreeg mijn keuken niet meer gedaan dus als ik nu van de keuken naar de living ga, dan neem ik al terug vuil mee :banghead:

Voor de rest loop ik de muren op omdat ik geen werk vind. Ik ben al sinds november nieuw werk aan het zoeken omdat mijn interim bijna afgelopen is en ik dit werk ook niet kan blijven doen met mijn rug. Maar ik vind absoluut niets. Ik krijg ofwel te horen dat mijn diploma niet toereikend is, ofwel ben ik niet door de selecties geraakt ofwel hebben ze gewoon niemand nodig. Ik had pas gesolliciteerd voor een buitenschoolse kinderopvang voor kinderen van het buitengewoon onderwijs. Mijn diploma was ontoereikend. Ik mag dus blijkbaar wel lesgeven aan kinderen, ook aan kinderen van het buitengewoon onderwijs, maar ik mag ze niet opvangen? :banghead: Ik word gek van zo'n absurde reacties! Ik werk met gehandicapten en toch mag ik dit dan niet doen? Pff... ik word echt compleet gek. Ik ben zo moedeloos. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik weet zelfs op den duur niet meer welk werk ik graag zou willen doen. ???
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ienepien

Tegenwoordig werken papiertjes (diploma's) meer in je voordeel dan ervaring en referenties.
Ja, kromme wereld. :-\

Zonnekind

Ik kan begrijpen dat je het juiste diploma moet hebben, maar heb ik dat dan niet? Welk diploma had ik dan moeten hebben voor die kinderopvang? Ik snap het echt niet.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ienepien

Hier is dat SPW, Sociaal Pedagogisch Werk.
En jij hebt alleen maar de PABO? :-\

Zonnekind

Ik heb een diploma voor leerkracht lager onderwijs. Waarschijnlijk moet ik een diploma hebben van opvoedster. Terwijl, en dit zeg ik helemaal niet slecht bedoeld, diploma van leerkracht meestal hoger aanzien wordt dan dat van opvoedster. (Ik werk zelf als opvoedster dus ik heb absoluut niet tegen die mensen en ook niet tegen dat diploma, ik hoop dat niemand dat negatief opneemt) Dus normaalgezien kan ik elke job doen van opvoedster met mijn diploma, net zoals mijn huidige werk. Ik snap het gewoon echt niet... Ik word er alleen gefrustreerd van. >:(
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

myra

Ik ben ook geen opvoedster van opleiding... Heb psychologie gestudeerd. En ik doe dat werk toch ook? Ik vind het vreemd dat je ervaring helemaal niet telt?

Ereinion

Dat is echt frustrerend!  :knuffel:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.