Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

op waarmaarraar.nl

Gestart door myra, januari 03, 2009, 12:50:46 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Vind ik ook niet ( wat zijn we het weer eens, he ?) . Je moet als ouders gewoon goed weten waar je aan begint, lijkt mij. anders is de kans groot dat het in ongelukken eindigt.
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Wat je zegt! Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt qua verantwoordelijkheid etc of je nu een gezond kind hebt of een kind met en beperking. Wat ook al ben je lichamelijk gezond, geestelijk kan er ook veel mis gaan op een latere leeftijd. En als mensen een kind met beperking niet aankunnen of aan willen kunnen, dan zie ik al gebeuren dat ze te weinig aandacht geven aan een gezond kind die daardoor geestelijk in de problemen komt en alsnog meer aandacht van zijn ouders nodig heeft.

Eerlijk is eerlijk. Ik zou liever een lichamelijke berperking hebben met een goede geestelijke gezondheid (dus gelukkig) dan andersom. Namelijk een gezond lichaam hebben maar geestelijk in de knoop zitten. Dus wat dat betreft maakt het totaal niet uit hoe je kind geboren wordt...