Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

wonen

Gestart door myra, oktober 29, 2005, 09:19:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

TBW

Citaat van: Ereinion op januari 15, 2006, 06:43:26 PM
In fantasy-kleding kun je ook heel goed leer verwerken. En Indianen werken ook veel met leer  ;)

:D

Ereinion

Lak en latex is minder aan mij bestaat ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

TBW

idem moraalfilosofie, en toch heb ik er morgen examen van  :'(

:schater:

Ereinion

Hé, ik zie net dat ik nog jong van geest ben, ik maak ook spelfouten  :schater:
(en wat voor één  :-[)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

haha, idd, maar we maken volgens mij allemaal wel eens een typefout. Ik ook regelmatig :D Wil gewoon te snel typen dan...

TBW

Citaat van: Ereinion op januari 15, 2006, 09:26:59 PM
Hé, ik zie net dat ik nog jong van geest ben, ik maak ook spelfouten  :schater:
(en wat voor één  :-[)

Ik vind het toongevend dat je ze niet verbetert! Proficiat!

;)

«-o-Lantos-o-»

Nou, ik woon op kamer in Arnhem bij een verhuurder in huis. Het liefst zou ik in mijn eigen ruimte wonen. Had een studio kunnen krijgen maar die is nog steeds niet beschikbaar.
Anders zou ik op dit moment daar zijn aan het wonen samen met al die stemmetjes in mijn hoofd die mij nooit alleen laten voelen ahahahahah!!! ;D
~The Soul That Can Speak Trough The Eyes Can Also Kiss With A Gaze~
~There Is A Darkness Living Deep In My Soul That Still Has A Purpose To Serve~
~When Did I Realise That I Was God? Well I Was Praying And Realised That I Was Talking To Myself~
~Death Is Not The End But The Begining Of Eternity~

Ereinion

Arnhem is wel een hele leuke stad, vind ik.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

«-o-Lantos-o-»

 ::) Nou Arnhem bevalt me niet zo veel. Ik vind Nijmegen veel leuker! ;D ......... Ik had liever een kamer in Nijmegen of in Oss. Oss vind ik ook zo'n leuke stad omdat het zo klein en knus is. Maar ja, ik overleef het nog hier in Arnhem 8)
~The Soul That Can Speak Trough The Eyes Can Also Kiss With A Gaze~
~There Is A Darkness Living Deep In My Soul That Still Has A Purpose To Serve~
~When Did I Realise That I Was God? Well I Was Praying And Realised That I Was Talking To Myself~
~Death Is Not The End But The Begining Of Eternity~

Ereinion

Zeker lange wachttijden om aan een kamer te komen in Nijmegen of Oss?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

«-o-Lantos-o-»

Euhm, niet echt. Het zit zo:
In Nijmegen zijn de kamers duurder. Ik kon wel een kamer krijgen in Nijmegen maar het zou in een studentenhuis zijn. En n iet dat ik associaal ben, maar ik wilde mijn eigen ruimte. Of ergens waar ik niet met veel studenten moest delen. Als ik maar met 1 student de gezamenlijke ruimte moest delen dan valt het mee. En meestal bij die studenten huizen moet je eerst door zo'n selectie procedure die net op koeiekeuring lijkt.
Ik zou in Nijmegen een studio krijgen maar dat ging niet door. In Oss had ik ook een studio kunnen krijgen maar op het moment dat de verhuurder achter kwam dat ik student was begon die moeilijk te doen. Want studenten zijn b ekend om een zooi van te maken. Dus die kans ging ook voorbij. Dus nu zit ik in Arnhem in 2 kamers in een huis die ik moet delen met de verhuurder in huis die een aleenstaande man is. En het gaat best goed hier. Maar ik heb toch liever mijn eigen ruimte zoals een studio.
~The Soul That Can Speak Trough The Eyes Can Also Kiss With A Gaze~
~There Is A Darkness Living Deep In My Soul That Still Has A Purpose To Serve~
~When Did I Realise That I Was God? Well I Was Praying And Realised That I Was Talking To Myself~
~Death Is Not The End But The Begining Of Eternity~

Ereinion

Ja, ik zou ook liever mijn eigen ruimte hebben. Heb zelf een tijdje bij een hospita gezeten  :-X. En ben ook op zoek geweest naar een studentenflat. Ik snap wel dat studenten de naam hebben een rotzooi te maken, wat een troep zag ik soms. Zelf ben ik ook niet de netste, maar dan is het mijn eigen zooi en weet ik waar het vandaan komt. Maar de viezigheid van een ander, daar kan ik niet zo goed tegen.
Heb ook geprobeerd in Den Bosch en Tilburg wat te krijgen, maar daar was de wachttijd meer dan 5 jaar geloof ik. Zo lang duurde mijn studie niet  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Een eigen ruimte is inderdaad echt ideaal. Succes met verder zoeken!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

theruudstar

Ik woon in Tilburg bij m'n ouders (wat anders op m'n 17?) Als ik m'n bachelor heb ga ik op campus in Twente om m'n master te halen.

Ereinion

Citaat van: ThirdMagus op maart 20, 2006, 12:15:20 AM
Ik woon in Tilburg bij m'n ouders (wat anders op m'n 17?) Als ik m'n bachelor heb ga ik op campus in Twente om m'n master te halen.

Gezellig! dan zijn we bijna buren. (Borne en Enschede liggen niet zo ver uit elkaar!)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.