Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aromantisch aseksueel

Gestart door Brummetje, januari 18, 2009, 03:04:42 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Misschien is dit ook een interessant onderwerp om erbij te halen:

http://asexuality.org/du/index.php?topic=16.0
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

bebe

ik sluit mij bij rhapsody aan, ik hou heel niet van dat kleffe gedoe,hand in hand een stel zien lopen,okee dat gaat nog, maar niet van dat aflebber gedoe erbij!
ook romantische films zijn niet echt mijn ding, ik sluit me bij jouw filmkeuze aan! haha


sutoroberi_sheku

Citaat van: Rhapsody op januari 18, 2009, 10:30:30 PM
Ik zei het KAN, het KAN! :P

:P

nee ik moet eerlijk zeggen, als ik mensen zo bezig zie, wil ik dat ze ophouden en echt gunnen doe ik 't ze ook niet.
denk ik meer van: ga wat nuttigs en intellectueels doen hehehe. maar ach, het is nog niet zo ver dat ik er tussenin spring.
mocht het ooit zo ver komen, Rhapsody, moet je ingrijpen hoor! *ik mis een weirdo smiley!*

Tussen al mijn thrillers, horrors, drama's en alle andere geweldadige dingen heb ik wel wat romantiek,
ff tellen.. 1...... uhmmm 1 dus
pride and prejudice hahaha. dat was t. ik vind kostuumdrama's leuk vanwege de outfits, de beleefdheid van de mensen, de omgevingen ed.
dat domme vrouwengezwets mag van mij meestal echt wel wat minder haha

Ereinion

Ik vind verliefde stellen op straat juist wel leuk! Mensen gaan al zo vaak negatief met elkaar om, dan zie ik graag dat mensen van elkaar houden. Ik knuffel ook met mijn vriend in het openbaar en een kusje moet ook kunnen. Maar echt tongzoenen voor me in de rij bij de kassa vind ik gênant. Zo lang ik echter de mogelijkheid heb om een andere kant op te kijken moeten mensen zelf weten of ze dat in het openbaar willen doen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Je moet maar straalverliefd zijn. Dan mag de hele wereld het weten, toch? :P

Ereinion

Van mij wel! Ik geniet gewoon mee!  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

sutoroberi_sheku

ach ja, ik probeer dan altijd maar de andere kant op te kijken. zul je net zien dat ze àltijd mijn zicht blokken!  ::)

Ik ben gewoon niet zo van dat plakkerige. Ik was laatst op myspace, krege ik een bericht van een amerikaan die me wel interessant vond.
dacht meteen: hell no. vooral omdat ik weet hoe amerikanen zijn. heb hem ook netjes verteld dat ik niet van de amerikaanse mentaliteit hou.
ik hou van de gereserveerde aziatische, en laat die nou net het tegenovergestelde van de amerikaanse zijn.
Nog een voorbeeld: mijn beste vriendin woont in Puerto Rico, en ik heb eens met haar gebeld terwijl ze over straat liep. zou je denken dat je een gesprek
zou kunnen voeren. overal werd ze aangesproken door vreemden, die gewoon in het wilde weg wat tegen haar begonnen te vertellen.
niks voor mij hoor. loop meestal met mijn ipod over straat. heb ik van niemand last  8) haha
maar goed dat er geen aanhang naar de meeting komt  ;)

Ienepien

Hahaha, misschien neem ik Pino wel mee. ;D ;D ;D

sutoroberi_sheku


sutoroberi_sheku


Ienepien



Rhapsody

Citeer
nee ik moet eerlijk zeggen, als ik mensen zo bezig zie, wil ik dat ze ophouden en echt gunnen doe ik 't ze ook niet.
denk ik meer van: ga wat nuttigs en intellectueels doen hehehe. maar ach, het is nog niet zo ver dat ik er tussenin spring.
mocht het ooit zo ver komen, Rhapsody, moet je ingrijpen hoor! *ik mis een weirdo smiley!*

Ik gun mensen echt geluk, maar vind het niet echt leuk om naar kleffe stelletjes te kijken. Altijd heb ik weer zo'n stel voor me in de trein, dan zet ik mijn mzueik extra hard, soms ga ik zelfs ergens anders zitten, ik zie andere mensen dat ook doen. Of mensen die de trein instappen en niet naast zo'n stel gaan zitten. Je hoeft er dus niet aseksueel voor te zijn om het vervelend te vinden (kleffe stelletjes).

:D Ik denk soms ook, ga eens wat doen dat intellectueel is, ik kan daar gewoon niets aan doen. Ik las recentelijk uitspraken van Diderot (Franse kunstcriticus en oprichter van de encyclopedie) en hij vond dat erotiek de ziel vertroebelt. Hij zei dat mensen niet meer met gezond verstand kunnen handelen als ze te veel met seks bezig zijn. Dat vond ik wel opmerkelijk, hij zei ook dat hij niet preuts is, maar intelligentie belangrijker vind dan seksualiteit.

;D

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?