Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Heeft ons forum je leven veranderd?

Gestart door Jovi_Hobbes, februari 26, 2006, 10:53:58 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Sismo

 :D 'T lijkt inmiddels net een koppelsite..... :-\
Ik stuur je wel een PM Jovi!  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

 :schater:

Ik ben al lang blij dat ik nu niet aan een hond ben gekoppeld  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Nee, alleen maar aan Beertje Colargol  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

 :D

Dit forum heeft ook mijn leven wel enigzins verandert. Ik zie jullie nu echt als vrienden. En dat is best bijzonder als je bedenkt dat ik slechts 1 van jullie ooit in het echt heb ontmoet. Daarnaast leer ik zoveel van jullie allemaal. Van jullie uitspraken en jullie belevenissen. En ik vind de speelse sfeer hier erg leuk. Een racewedstrijd op een forum, wie bedenkt t! Maar hier kan het allemaal en iedereen doet nog mee ook! Ik vind het super om te zien en mee te maken en voel me ook best wel bijzonder dat ik mezelf tot de AVENners reken...Nou ja, ik ben ook een beetje anders en raar. En ik ben zeker niet de enige die dat over mij zegt! ;)

Ereinion

 :klap: Ik ben het helemaal met je eens. Ook dat je een beetje anders en raar bent  ;) , maar vooral met wat je daarvoor hebt geschreven
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

We zijn toch allemaal anders en raar? ;D

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Ja, daarom zijn jullie ook mijn vrienden! Hihi! (heb alleen maar andere en rare vrienden, dus ach...)

Ienepien



Jovi_Hobbes

Zullen we de naam van het forum dan maar veranderen in "Het Anders en Raar Forum"?  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?


petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

HARF...mmm....AVEN klinkt och beter!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-