Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

klaarkomen?

Gestart door sabien, oktober 11, 2006, 01:13:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sabien

kunnen jullie wel klaarkomen? ???
gr sabien

Ereinion

Ja hoor, lichamelijk is er niets aan de hand.  :wave:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Plons ?! Een heel directe vraag.. :P

Maar om een direct antwoord te geven: ja, dat kan ik. Maar ik vind er niets aan, wat er dan gebeurt met mijn lijf. Vind het zelfs vies. Dus ik beleef er geen plezier aan, en ik heb er ook geen behoefte aan.
Peter
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

#3
Ik ook hoor. Alleen duurde het bij mij altijd best lang totdat het zover was. Verder qua beleving en zo hetzelfde als Peter. Het is dus min of meer een "technische" aangelegenheid en dat is niet echt plezierig.
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

Wat Ereinion al zegt, lichamellijk is er niets mis dus dat kan gewoon
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Tempesta

Bij mij functioneert ook alles prima, ik associeer het alleen niet met seks maar met een fijn gevoel. Net zoals ik krabben op een jeukerige plek een fijn gevoel vind ;).

Rush`

Lichamelijk niets mis met mij, dus jazeker, ik kan het, en ik doe het ook graag trouwens
The circle is through the looking glass

Zonnekind

Bij mij hetzelfde als Tempesta: ik associëer het niet met seks. Waarschijnlijk ook omdat ik het op een "andere" manier doe. Ik kan mijn buikspieren opspannen en hoef mijn lichaam dus niet aan te raken.
Als ik het associeer met seks dan vind ik het ook vies.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ienepien

Ik vind dit nog steeds zó wonderlijk, Zonnekind. Kan je het mij leren?
Vannacht weer bezig geweest, maar hét moment wilde niet komen, dus een half uur aan het janken, erna, uit frustratie, en dat ik boos ben op m'n eigen lichaam. :banghead:

fleurtje

Dag Ienepien :knuffel: bij bepaalde medicatie kan dat effect ook optreden,ik zit momenteel met zo'n probleem.
Zeker geen pretje,mijn libido is zo al niet het van het  en nu krijg ik er dit ook nog boven op, de lol is er helemaal van af.
Want dit lijkt meer op werken en daar wordt je ook moe van.

Ienepien

Die anti-zelfmoordpillen, die ik slik, halen het vermogen om een orgasme te krijgen inderdaad naar beneden. Maar ik wíl het zo graag, dat ik maar zit te wachten.........wat voel ik nou?..... Komt het al?...... Voel ik het?...... Wat voel ik?.......Hoe hoort het te voelen?......... Hoe hebben andere vrouwen dat in Godsnaam?.............
Ik ben er dan zó mee bezig, dat het daardoor natuurlijk helemaal niet komt. Shit. :banghead:

Waar denken de meeste vrouwen aan in zo'n situatie? Sexfantasiën over een ander durf ik niet. En fantasiën over m'n eigen man? Ach, die is niet meer zo sexy. :(

Ereinion

 :knuffel: Ik kan het je niet vertellen.
Maar waarom durf je niet over een ander te fantaseren? En als je nou eens over je man fantaseert, maar dan op een speciale plek, of zo?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Sexfantasiën over een ander vind ik een vorm van vreemdgaan. En ik ben zóóó super monogaam. Ik kan die gedachtes eraan niet in mijn hoofd toelaten om vreemd te gaan. :banghead:

Maar op een stiekeme plaats ofzo? Ja, dat zal ik eens proberen. :-\

Ereinion

Ik hoop voor je dat het werkt! :knuffel:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Sorry meid maar dat kan ik je echt niet leren. Maar ik heb vorig jaar moeten leren om "juist" te masturberen van een gynaecoloog. De eerste keren duurde het bij mij ook lang, ik vind nog altijd dat het lang duurt maar bon, het lukt wel. Ik doe het verplicht omdat ik op die manier seks minder erg ga vinden omdat ik het aanraken van mijn eigen lichaam ga associëren met een fijn gevoel. Ik fantaseer meestal, ook toen ik nog bij Viper was, over een andere jongen maar ik fantaseerde soms ook over hem. Ik voelde me daar in het begin ook slecht bij en ik vertelde dat met heel veel schaamte tegen mijn psychologe. Zij heeft me verteld dat echt zoveel mensen fantaseren over anderen. Ook de gynaecologe waar ik nu bij ben voor dat onderzoek heeft mij verteld dat elke vrouw een bepaalde fantasie heeft, dat kan over iemand anders gaan, dat kan over een bepaald standje gaan, dat kan over een bepaalde plaats gaan,... Daar is helemaal niets mis mee want volgens haar heeft een vrouw een fantasie nodig om in haar hoofd seksueel opgewonden te zijn maar ondertussen kan je wel heerlijk genieten van je eigen partner. Als ik het doe dan maak ik er echt een heel verhaal van, van hoe het begint tot hoe het zou eindigen (als ik zo ver geraak) of ik lees ondertussen strips van rode oortjes ofzo.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.