Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

klaarkomen?

Gestart door sabien, oktober 11, 2006, 01:13:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

ja, dat denk ik eigenlijk ook wel. Afgaand op mijn eigen ervaringen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien


fleurtje

Hallo
In zonnekind haar uitleg,herken ik veel van mijzelf.
Ik kan genieten van sex maar heel dat gedoe dat maakt me soms hulpeloos en radeloos.
Tijdens de pauze's wanneer er reklame is ,werd er zondagavond kenbaar gemaakt wat er na het programma volgt en dat was het programma als ik mij niet vergis met de billen bloot natuurlijk koos men de leukste fragmenten en mijn man had er een opmerking over,ik was op dat moment er niet van gediend en walg dan van al wat met sex te maken heeft,er naar kijken doe ik zowiezo al niet,dat boeit me niet,nada niks.
We hadden een fijne dag beleefd en is in mineur geeindigd,ah ja.
Maar s'morgens in mijn mailtje vond ik een sorry van mijn echtgenoot.
Ik kreeg er kiekenvel van.
Ik zal moeten leren attentender zijn als het over sex gaat,mijn man is een gezonde gast,hij heeft nu éénmaal zo'n vrouwke.
Ienepien hoe zit dat dan bij jou?Misschien heb je er mee leren omgaan!

Ienepien

Ik walg niet van sex. Ik had er alleen nooit een gevoel bij. Zowel lichamelijk als geestelijk niet. Ik was er niet echt bij met mijn gedachten, omdat het me niks zei, en ik er niks aan vond. Maar toch vond ik, (ja, daar ga ik weer) dat mijn man er recht op had.
Naar sex kijken op tv enzo, ach, wij hebben alleen de publieke zenders, en daar komt bijna nooit wat op. En als er iets is, kan ik er best naar kijken.
Nu ik in de overgang ben, en nog wat andere invloeden, voel ik echter sinds een paar jaar wél wat. Ik begin sex nu zelfs leuk te vinden, en geniet er ook (soms) van. Alleen het klaarkomen moet op een speciale manier, waarbij ik mijn man niet als pottenkijker kan gebruiken. Dan lukt het gewoon niet. Dus sex met hem doe ik nog hoofdzakelijk, omdat hij ervan geniet. En hij merkt wel aan mij, dat ik er ook meer mee heb dan vroeger. (ik las een boek, hij deed zijn "werk")
Maar sinds ik hier zit, weet ik wel, dat ik ook asexueel ben. Die sexuele aantrekkingskracht heb ik niet. En opgewonden worden gaat ook héél moeizaam. (meestal niet, dus) :'(

Ereinion

Dan ervaar je het ongeveer hetzelfde als mij. Dat met het boek, daar hebben wij het wel eens over gehad, maar dat vond ik te ver gaan. Dan was de afstand wel heel erg groot. :knuffel:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Grappig, dat je zoiets ter sprake brengt. :D

Ereinion

Mijn vriend had zoiets van: als jij nou gewoon iets anders gaat doen, mag ik dan mijn gang gaan? Vandaar dat het ter sprake kwam. Maar dat zag ik niet zitten. Soms voel ik me al een ding, maar dan helemaal. (trouwens, dat ik me zo voel komt niet door hem)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

 :rollol:

En toch moet ik er om lachen. ;)

Ereinion

Oh, ik ook wel hoor! :)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien


Zonnekind

Citaat van: Ereinion op april 08, 2008, 10:38:25 PM
Dat met het boek, daar hebben wij het wel eens over gehad, maar dat vond ik te ver gaan. Dan was de afstand wel heel erg groot. :knuffel:

Wat bedoel je daarmee? Ik begrijp het niet :-\
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ienepien

Ereinion bedoelt dit:

(ik las een boek, hij deed zijn "werk")

Zonnekind

 :banghead: Ik ben waarschijnlijk ongelooflijk dom maar ik ben nog steeds niet zeker dat ik het nu wel snap. Bedoelen jullie dat jij dan gewoon gaat liggen, benen open en dat de man zijn ding doet...?
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ienepien

Juist, Zonnekind. Meestal lag ik dan op mijn zij, en hij van achteren.

* Ienepien denkt: oeps, dit hoort eigenlijk in het afgesloten deel van het forum.

Ereinion

Ja, dat was ook bij ons het idee, maar dat vond ik geen goed idee, dus we hebben het nooit zo gedaan.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.