Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

wonen

Gestart door myra, oktober 29, 2005, 09:19:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

petra1963

Geef mij maar Nijmegen.. ;D ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

littlefanny

volgens mij ben ik in de minderheid :'(
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

spinneret

Ik woon alleen in een studio achter een pink huisje.  Ik fiets elke dag, zoals een Nederlander :)
Ik heb Nederlands bijna vergeten, maar alsjeblief reageer in Nederlands zo ik kan opniew leren :)

Jovi_Hobbes

Wat goed! Fietsen is gezond
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

spinneret

Ja zeker.  En fietsen is makkelijk in dit stadt, omdat het is vlak als Nederlands  :D
Ik heb Nederlands bijna vergeten, maar alsjeblief reageer in Nederlands zo ik kan opniew leren :)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Citaat van: spinneret op augustus 25, 2006, 11:23:03 PM
Ja zeker.  En fietsen is makkelijk in dit stadt, omdat het is vlak als Nederlands  :D

Maar jullie hebben waarchijnlijk niet van die mooie fietspaden zoals wij hebben, dus dan heb je misschien vaker problemen met autos die je bijna omver rijden. (Niet dat dat hier niet gebeurt natuurlijk)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

spinneret

Citaat van: Jovi_Hobbes op augustus 26, 2006, 04:09:22 PM
Citaat van: spinneret op augustus 25, 2006, 11:23:03 PM
Ja zeker.  En fietsen is makkelijk in dit stadt, omdat het is vlak als Nederlands  :D

Maar jullie hebben waarchijnlijk niet van die mooie fietspaden zoals wij hebben, dus dan heb je misschien vaker problemen met autos die je bijna omver rijden. (Niet dat dat hier niet gebeurt natuurlijk)
Natuurlijk het is niet zo goed als Nederlands :)  Maar mijn stadt is bijzonder fiets-vriendelijk voor de VS.  Ik denk de autos hebben meer problemen met fietsen dan vice versa.
Ik heb Nederlands bijna vergeten, maar alsjeblief reageer in Nederlands zo ik kan opniew leren :)

petra1963

Hoi Spinneret,
Een fiets-vriendelijke stad in de VS ? Waar is dat ? Ik ben heel benieuwd.. ik heb toch een ander beeld van de VS.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

spinneret

Eugene, Oregon.  Het is een ongewoon stad, zeker. 
Ik heb Nederlands bijna vergeten, maar alsjeblief reageer in Nederlands zo ik kan opniew leren :)

Jovi_Hobbes

Leuk om te lezen, zo leren we hier nog eens iets.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?