Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

a-seksuele orientaties

Gestart door myra, januari 27, 2006, 10:07:23 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

 :) Kijken naar andere mensen is ook heel leuk.. ik doe het op terrasjes graag.. is het een verslaving ? of slecht ? zo voelt het voor mij niet.. :D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Veel mensen willen ook graag bekeken worden.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Maar dat zijn dan vaak helaas de mensen die het minst interessant zijn. Ten minste wel als ze er alles aan doen om maar aandacht te krijgen...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

 >:(  Vooral dat laatste ja.. Gatver !  :(
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

phate

das altijd best beroerd jah, maar toch kijkt iedereen altijd naar hun. en het is geen verslaving het is niet slecht, het is gewoon interresant

spinneret

Pan/sapio

Ik hou van het innerliijk persoon, hoofd en hart--dan find ik ze mooi.  Andere mensen find ik mooi, maar als ze zijn niet hartelijk ofintelligent het bezorgt niets.  Ik zeg vaak dat ik heb "intellectual infatuations" ("verstandelijk verdwaasdheiden"? ???).  Ik heb het term sapio-a/seksualiteit nooit gehoord, maar het klinkt goed.  Ik zal het misschien naar Engelstalige AVEN meenemen.  ;)
Ik heb Nederlands bijna vergeten, maar alsjeblief reageer in Nederlands zo ik kan opniew leren :)

Jovi_Hobbes

Ik had die termen ook niet eerder gehoord, maar de omschrijving ervan paste precies bij de manier waarop ik mezelf altijd omschreef, mmm eigenlijk net als met aseksualiteit  ;)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Ik heb de poll hier al lang ingevuld maar heb het eigenlijk nooit gezegd. Ik ben hetero. Ik heb heel vaak gedacht dat ik misschien toch ook op meisjes viel en nu heb ik daar soms nog mijn twijfels bij maar ik denk het toch niet...
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ann

Ik voel me aangetrokken tot niks ,en ook niet tot mezelf

kan er nog een keuze bijgevoegd worden?
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

Ann

oh ok ik zie dat ik ook op anders kan stemmen.

bij deze : anders namelijk....voel me tot niks of niemand aangetrokken
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

petra1963

Hoi Ann,
Hoe voelt dat ? Of is dat een rare vraag ?
Groet, Peter
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ann

hoe dat voelt??

euhhh zoals ik me altijd al gevoeld heb,dat kan ik niet uitleggen lol...
hoe kan je izoiets eig uitleggen?
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

Jovi_Hobbes

Ik voel mezelf zeker niet snel tot mensen aangetrokken dus misschien is mijn ervaring hiermee een manier om jouw gevoel te omschrijven: eigenlijk verkeer je in een permanente staat van niet-verliefdheid en hebt ook niet echt een beeld bij wat iemand dan voelt die wel verliefd is. Andere mensen kunnen leuk zijn om mee om te gaan of niet, maar dat is dan volledig gebaseerd op hoe ze zijn als mens en niet op het wel of niet bestaan van een aantrekkingskracht. Klopt dit een beetje Ann?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ann

mjpa, sommige mensen zijn leuk om mee om te gaan,omdat ze je begrijpen of omdat ze vriendelijk zijn ofzo..en andere niet,bvb mensen die gemeen tegen me zouden doen ofzo.
Ik kan met iedereen vrienden izijn die vriendelijk is en een vriend van mij wil zijn.
Als mensen geen vriend van me willen zijn of grof doen dan zal ik me bij hun natuurlijk ook niet prettig voelen.
Het is natuurlijk heel leuk om bij mensen te zijn die je begrijpen enzo
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein