Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Datum 'Koffie-Drinken'

Gestart door essierulez, april 28, 2013, 04:51:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Edewecht

Citaat van: AceVentura op juni 27, 2013, 08:38:24 PM
Bij sommige meetings hebben we ook vooraf telefoonnummers uitgewisseld zodat we elkaar konden bereiken (Doe dat uitwisselen wel via PM, niet via het publieke forum  ;D ). Misschien is het verstandig dat ook nu enkele van jullie nummers uitwisselen.

Goed idee!  :klap:
Mijn PM's zijn de deur uit.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Uffie

Zeker een goed idee!   :klap: Wie gaan er allemaal? Ik ben (waarschijnlijk) ook van de partij, vandaar de vraag. Dan kan ik mijn PM's ook versturen, en ontvangen.
Is there any escape - A guy called Gerald

Ennio

Hallo allemaal,

Ik ben het wel eens met Edewecht, gewoon buiten(*) afspreken bij Stairway to Heaven (en dan blijven we wel even 10/15 minuten? wachten tot na 14.00 uur als nog niet iedereen er is). Desnoods kan ik daar nog later wel iemand ophalen. Ook ben ik het met zijn alternatieve lokaties eens, en ik zal ook mijn mobiel nr. PM-en. Zodat we met achterblijvers alsnog contact kunnen hebben.
Ik zal zelf een rood shirt met lange mouwen aanhebben met wat witte letters en (als het weer het nodig maakt) een kort grijs of zwart jasje daar overheen.

(*) Ze verwachten het nu niet rond die tijd, maar als er dan toevallig een flinke regenbui is, probeer ik wel binnen te zijn bij de Stairway...

Groetjes, Ennio


essierulez

Hallo allemaal,

Helaas moet ik 'afzeggen' voor morgen. Door omstandigheden gaat het mij niet lukken om erbij te zijn.

Toch wens ik jullie allemaal veel plezier!!!, ik hoor graag hoe het was.

Uffie

Citaat van: essierulez op juni 28, 2013, 09:45:37 PM
Hallo allemaal,

Helaas moet ik 'afzeggen' voor morgen. Door omstandigheden gaat het mij niet lukken om erbij te zijn.

Toch wens ik jullie allemaal veel plezier!!!, ik hoor graag hoe het was.
Jammer! Hopelijk zijn het geen al te vervelende omstandigheden, waardoor je niet kunt komen....
Is there any escape - A guy called Gerald

Madelief_86

Mijn plannen zijn inmiddels ook gewijzigd helaas...  Sorry! Veel plezier morgen!
"Het gevaar van terugblikken is dat je zomaar achterover in de toekomst kunt lazeren" (Loesje)

Fricai

We zitten er vast weer as usual met een groepje van vijf ofzo. ;D Maar prima, ook gezellig! Tot morgen iig. Hopelijk is het pisweer dan eens opgehouden, btw.

Fricai

Anyone met de trein vanaf kant Ede-Wageningen/Arnhem/Nijmegen? Ik kom vanuit Wageningen. (en heb 40% korting voor meereizigers)

Edewecht

Citaat van: essierulez op juni 28, 2013, 09:45:37 PM
Helaas moet ik 'afzeggen' voor morgen. Door omstandigheden gaat het mij niet lukken om erbij te zijn.
Toch wens ik jullie allemaal veel plezier!!!, ik hoor graag hoe het was.

Jammer Essie.   :78: Terwijl jij degene was die het initiatief heeft genomen voor deze meet.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Fricai

Leuk dagje! =]

Idd Essierulez was er niet, maar we hebben wel Susan geadopteerd die we at random tegenkwamen op het domplein. xD Uiteindelijk 9 man, beter dan gemiddeld. =]

Edewecht

Inderdaad, leuke dag. Nou... meer dan leuk. Kwam helemaal 'opgeladen' thuis.
Voor herhaling vatbaar.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

OMI

Ja, was inderdaad erg geslaagd. Snel een keer overdoen!

Uffie

#72
Zeker hele leuke dag! En absoluut voor herhaling vatbaar!
PS We hadden het gisteren ook nog over de mogelijkheid om een Keep Calm I'm asexual t-shirt te laten drukken, hier het beloofde plaatje:
Is there any escape - A guy called Gerald

Paul2

Ja, ik kan me daar alleen maar bij aansluiten! Ik zal morgen de foto's posten :-)

Imogen

Nou ja, we waren met z'n 8.5 ;-) Ik had mijn zus meegenomen. Ze is niet bij dit forum maar wel een Grey A geloof ik. ( heeft wel sex met partner - compromis, maar het hoeft voor haar niet zo vaak.)

Ik was met haar als eerste binnen in de Stairways bij het "women meeting point". De andere stonden buiten. Als ik op een gegeven moment niet was gaan kijken hadden we elkaar niet getroffen en ook niet gratis kunnen drinken lol (de andere dan, ik had voor de rest spookbetaald).

Daarna zijn m'n zus en ik nog een rondje binnenstad gaan doen. T-Spoon trad op op 't Domplein. Bij het nummer "sex on the beach" heel hard " I don't wanna have sex op de fiets" gezongen haha. Zag je ze om me heen raar kijken.
Daarna hadden we elkaar op 't Neude nog een keer getroffen. Bij zo'n event is het erg handig elkaars telefoonnummers te hebben.

Ik was ook nog 'uit de kast' gekomen met mijn roze "ace and awesome" t-shirt en mocht de groeten doen. Was van RTV Utrecht. Heb 't filmpje nog niet gezien/kunnen vinden.

Een erg geslaagde dag dus en zeker voor herhaling vatbaar!
:grouphug:
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"