Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Edewecht is jarig!

Gestart door Uffie, augustus 05, 2013, 12:13:43 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Uffie

Edewecht, van harte gefeliciteerd! Maak er een hele leuke dag van!  :cheerleader:  :knuffel:
Omdat je niet echt een zoetekauw bent, hier de weergave van de creatie die vandaag spontaan tijdens het pizza eten onstond:
Is there any escape - A guy called Gerald

Imogen

Gefeliciteerd Edewecht! Hiep hiep hoera!!  :cheerleader:
Je gepimpde hoed was een geslaagde actie! Had je nog roze koeken uitgedeeld aan mooie mannen gisteren? Better to share cake than sex!  :schater:

Maak er een leuke dag van!
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Himawari

Gefeliciteerd en geniet van je dag :D

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Susan


myra


Paul2


Edewecht

Bedankt allemaal! De gay pride was wel een bijzondere manier om m'n verjaardag te vieren. (Gewild of ongewild - ik ontkwam er niet aan met zo'n hoed)


De roze koeken zijn opgegaan. Nog wat extra uitgedeeld op m'n werk.

De hoed is inmiddels voorzien van de tekst: "Better than SEX". Ik stel voor dat we 'm als wisseltrofee inzetten voor alle jarige AVENers.
:grouphug:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Uffie

CiteerDe hoed is inmiddels voorzien van de tekst: "Better than SEX". Ik stel voor dat we 'm als wisseltrofee inzetten voor alle jarige AVENers.  :grouphug:
Leuk idee! De volgende jarige is.... Susan!  :cheerleader:
Is there any escape - A guy called Gerald

Susan

Citaat van: Uffie op augustus 07, 2013, 10:28:56 PM
CiteerDe hoed is inmiddels voorzien van de tekst: "Better than SEX". Ik stel voor dat we 'm als wisseltrofee inzetten voor alle jarige AVENers.  :grouphug:
Leuk idee! De volgende jarige is.... Susan!  :cheerleader:


Ik ben op mijn verjaardag in Spanje. Maar zal daar zeker een stukje taart voor jullie eten.
Zet de hoed maar ergens symbolisch voor mij neer  ;)

Edewecht

CiteerZet de hoed maar ergens symbolisch voor mij neer

Wordt aan gewerkt, Susan! :wave:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Uffie

Edewecht, sorry, sorry, sorry, sorry!
Helemaal je verjaardag vergeten....  :bloos:
Met terugwerkende kracht GEFELICITEERD!!!!Ik hoop dat je een hele leuke dag hebt gehad!
:cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
Is there any escape - A guy called Gerald

Sismo

Oho....dat is wel erg, ik ben het ook vergeten! En je bent zelf altijd zo attent... schaam, schaam....
Alsnog.....VAN HARTE GEFELICITEERD!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Eleandra

#14
...