Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Het leed dat zwarte ring heet! ;)

Gestart door Koffie, juli 06, 2016, 03:01:33 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koffie

*Opmerking!! Dit is een oud topic, Koffie is niet meer op zoek naar een zwarte ring. :)) Reageer gerust in dit topic voor anderen die zoeken, maar je hoeft mij persoonlijk niet te helpen zoeken.*


Ai, dat is nou jammer! Mijn hematiet ringetje brak. Ik bestelde een nieuwe, een die me ook mooier leek, van jade, net als ooit mijn eerste ring bij Spullenweb.nl. (Stichting Cosmic Fire).
Vandaag kwam hij binnen en vol verwachting wilde ik hem over mijn vinger schuiven, maar KRAK, nog voor hij over mijn knokkel was, lag hij in tweeën.

Nu ben ik dus zwarte-ring-loos en ik voel me maar kaal aan mijn rechter hand en 'invisible'.

De jacht op de zwarte ring gaat dus verder. Ik weet al dat ik bij de Large niet slaag, mijn maat (18.5 of evt. 19 mm doorsnee) hebben ze daar niet. Ik heb alle maten daar gehad en teruggestuurd.

Dus als iemand tips heeft... een liefst vrij goedkope zwarte ring, doe maar van metaal, dan breekt hij niet zo gauw.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Wat vervelend dat het zo lastig gaat allemaal.
Buiten Large ken ik eigenlijk geen winkel die zwarte ringen verkoopt.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Ik heb diep, diep nagedacht. Zowaar. :)
Ik ga het niet meer online doen voorlopig. Ik moet afwachten of ik de gemeentelijke belastingen en de waterschappen moet betalen of dat ik (deels) word vrijgesteld. Ik ben nog in bezwaar en wacht daar dus nog op. Als ik dat weet, weet ik of ik geld heb om een minder goedkope te zoeken, maar dan liefst gewoon in een winkel, waar ik kan passen.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Ace89

Ik heb een stalen ring met onyx steentjes erin. Misschien niet 100% zwart, maaar het past mij beter. Je hebt ook zwartgoud.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Silver

ik heb eens gelezen dat als een steen breekt, hij je niet meer dient? niks meer voor je kan doen, of is de ring zelf gebroken en de steen nog heel.
Ik heb altijd maar bang als ik zon ketting aandoe, dat ik men steen ineens kwijt ben ofzo, t zou niet de 1ste keer zijn :s. En dan heb ik een paar steentjes die te duur waren voor hun "grootte" dus die bewaar ik lekker thuis.
Al kan daar ook vanelles gebeuren, had een steen onder men kussen gelegd, wist dat niet meer, ik leun met men hand op men kussen en hoorde KRAK,  :s mijn super mooie blauwe steen KAPOT!  :banghead:
*I am the one and only me! :p*

Koffie

Ah dat is zonde.

Mijn ringen waren in z'n geheel van steen, de ene was hematiet en de ander jade. En omdat ze in stukjes braken kunnen ze me inderdaad niet meer dienen. ;)

Ik ga bij winkels kijken wat er te vinden is. Dan kan ik ook passen, het blijft behelpen va internet en dat ben ik ook zo beu. Voorlopig ben ik dus ringloos wat betreft de zwarte ring. Overigens wil ik hem helemaal zwart, zonder steentjes of tekentjes.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Koffie

Mijn zoektocht heeft een voorlopig einde gevonden in deze ring:



Niet helemaal wat ik zoek, want ik zoek een helemaal zwarte, maar deze was er (1 exemplaar) en alsof het zo moest wezen, hij past prima rond de middelvinger rechts. Ik heb alle juweliers van Goes afgelopen. Zwarte ringen zijn gewoon een zeldzaam fenomeen. Online zie ik er zat, maar je kunt niet passen en ik weet inmiddels dat de maataanduidingen er vaak maar een slag naar slaan.

Dus ik hou het hier maar bij voorlopig. Hij is staal met kunststof (geloof ik) en ik hoop dat hij een poosje mee gaat. Ik ben niet iemand die er om denkt ringen af te doen en zo, dus hopelijk kan-ie wat hebben,.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

#7
Mooie ring Koffe  :klap:

Het is inderdaad opvallend hoe lastig zwarte ringen te vinden zijn buiten het internet. Misschien is de vraag ernaar ook wel beperkt tot ongeveer 1% van de bevolking  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Citaat van: AceVentura op juli 08, 2016, 06:53:01 PM

Misschien is de vraag ernaar ook wel beperkt tot ongeveer 1% van de bevolking  ;D


Maar dat zijn toch nog (...even rekenen ...) 70 miljoen mensen. Als dat geen markt is!

Maar Koffie, die ring past goed bij jou, lijkt me, met die zwarte en die grijze stipjes. Want je hebt geregeld geroepen dat je niet weet of je 100% aseksueel bent, of misschien toch een beetje demi/grijs... Gefeliciteerd!  :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Robocop

Best een mooie ring :), zou hem zo zelf dragen als ik hem had haha

AceVentura

Citaat van: Edewecht op juli 08, 2016, 07:26:01 PM
Maar dat zijn toch nog (...even rekenen ...) 70 miljoen mensen. Als dat geen markt is!
Dat klopt, maar die wonen waarschijnlijk verspreid over de hele wereld, vandaar dat het voornamelijk webwinkels zijn  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Citaat van: Edewecht op juli 08, 2016, 07:26:01 PM
Citaat van: AceVentura op juli 08, 2016, 06:53:01 PM

Misschien is de vraag ernaar ook wel beperkt tot ongeveer 1% van de bevolking  ;D


Maar dat zijn toch nog (...even rekenen ...) 70 miljoen mensen. Als dat geen markt is!

Maar Koffie, die ring past goed bij jou, lijkt me, met die zwarte en die grijze stipjes. Want je hebt geregeld geroepen dat je niet weet of je 100% aseksueel bent, of misschien toch een beetje demi/grijs... Gefeliciteerd!  :)

Die stipjes zijn schitteringen. Hij is zwart met randjes zilverkleurig staal. En ja, misschien ben ik wel een beetje demi, maar dat weet ik niet. Momenteel voel ik me weer hartstikke A. :)

Ik vind het echt heel raar dat er in winkels zo weinig zwarte ringen zijn. Ze worden heus meer gedragen. Swingers bv. dragen ze ook. Alleen niet aan de rechter middelvinger, mag ik ze tenminste aanraden. ;) Ook dragen mensen ze 'zomaar'. Het kan ook best stoer zijn, ik kan me voorstellen dat het daarom ook een mooie ringkleur kan zijn.

Nu ik hem zo een dagje om heb ben ik er steeds blijer mee!
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

In de gothic scene hebben ze wel veel met de kleur zwart, misschien als je in die richting zoekt dat je ook zwarte sieraden tegen komt.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Daar kom je hier in de stad volgens mij ook niet zo ver mee.

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Koffie

Er zijn al 3 zwarte steentjes uit mijn ring.... :(
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie