Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Bijeenkomsten in het hoge noorden?

Gestart door Kriztol, januari 08, 2017, 05:49:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Patricia

Er zijn legio leuke gelegenheden in Groningen. Denk aan Kaap Hoorn, het Feithhuis, Newscafe, De Drie Gezusters, en zo zijn er nog veel meer. Ook het Groninger Museum is de moeite waard. En mocht het gepland worden op een mooie zomerse dag dan is het Noorderplantsoen ideaal. Of het Stadspark. Of de Hoornse Plas.
Hoe ver het al is weet ik niet, maar er is/wordt een hetero-vriendelijk gaycafe geopend in de Zwanestraat, de Prins. Daar zijn wij vast ook wel welkom! :-)

Ach, er is zoveel! We kunnen ook gaan schaatsen in Kardinge, heel gezellig. Ze hebben er heerlijke warme chocolade, maar het restaurantje is geloof ik alleen in het weekend open en in de vakantie.

Niezel

Aangezien de zomer er weer aankomt is het misschien leuk dan een meeting in Groningen te doen. (Noorderplantsoen oid)

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Stevie1992

Hey, het is alweer een tijd geleden dat hier iets gezegd is dus ik hoop dat mensen de notificatiemail aan hebben staan *fingers crossed*
Gezien ik zelf bijna nooit op het forum kom zie ik vaak berichten niet en ook met het plannen van bijeenkomsten werkt dat een beetje tegen.. daarom heb ik na de high tea met de hoge opkomst een facebook groep gemaakt (waar ook nooit iets gebeurt) die misschien handig is om contact op te nemen op verschillende locaties met meer kans dat mensen het zien: https://www.facebook.com/groups/1683767745205288/
Daarnaast is er op facebook ook nog een groep voor aces vanuit het hele land die misschien ook wel handig is, daar worden ook oproepen doorgegeven die hier voorbij komen, voor mensen die hier dus niet echt komen: https://www.facebook.com/groups/DutchAces/

Ik merk van mijzelf dat het gewoon makkelijker is om fb te bezoeken gezien ik daar toch al elke dag ben en daar zelf ook beheer ben van een internationale groep for aces
I need no reasons, I simply.. am

Tineke.

Citaat van: Stevie1992 op juni 27, 2018, 09:09:13 PM
Hey, het is alweer een tijd geleden dat hier iets gezegd is dus ik hoop dat mensen de notificatiemail aan hebben staan *fingers crossed*
Gezien ik zelf bijna nooit op het forum kom zie ik vaak berichten niet en ook met het plannen van bijeenkomsten werkt dat een beetje tegen.. daarom heb ik na de high tea met de hoge opkomst een facebook groep gemaakt (waar ook nooit iets gebeurt) die misschien handig is om contact op te nemen op verschillende locaties met meer kans dat mensen het zien: https://www.facebook.com/groups/1683767745205288/
Daarnaast is er op facebook ook nog een groep voor aces vanuit het hele land die misschien ook wel handig is, daar worden ook oproepen doorgegeven die hier voorbij komen, voor mensen die hier dus niet echt komen: https://www.facebook.com/groups/DutchAces/

Ik merk van mijzelf dat het gewoon makkelijker is om fb te bezoeken gezien ik daar toch al elke dag ben en daar zelf ook beheer ben van een internationale groep for aces

Ik heb me bij allebei aangemeld!

FrieseAce

Groetjes Aline 😁
alinedeboer.98@gmail.com

Stevie1992

Na een lange afwezigheid door covid en drukte ben ik hier weer eens op het forum en zie dat dit topic weer naar boven is geschoven door Drachten :D
De zomer is voorbij, maar er zijn natuurlijk ook genoeg plekjes om binnen iets te doen.

Mochten er trouwens aces tussen de 12 en de 30 hier zijn (nee hoor ik maak helemaal geen reclame voor mijn vrijwilligerswerk) dan zijn er maandelijkse bijeenkomsten door het COC voor allerlei lgbt+ jongeren. De laatste zondag van de maand is voor de onder 18 groep en de eerste zondag is er de 18+ groep. Er is nu ook sowieso een groep in Assen, maar wij in Groningen zijn natuurlijk het leukst  :grouphug:
I need no reasons, I simply.. am

Piggelot

Nog niet eerder van gehoord, waar kan ik meer vinden over de groep in Assen?

Stevie1992

Citaat van: Piggelot op september 17, 2022, 04:35:55 PM
Nog niet eerder van gehoord, waar kan ik meer vinden over de groep in Assen?

Assen is schijnbaar de tweede zondag van de maand, maar ze zijn nog niet altijd steady (nog niet zo lang geleden begonnen)

'Wij hebben nog geen vaste locatie, en zijn daarin afhankelijk - het kan zijn dat de dag en/of tijd te veranderen! Houd onze Instagram in de gaten of neem contact op voor meer informatie.
Waar? Assen
Wanneer? Tweede zondag van de maand
Contactgegevens
E-mail: jongerenassen@cocgd.nl
Instagram: @jongoutassen'
I need no reasons, I simply.. am

Piggelot

Citaat van: Stevie1992 op september 21, 2022, 10:54:30 AM
Citaat van: Piggelot op september 17, 2022, 04:35:55 PM
Nog niet eerder van gehoord, waar kan ik meer vinden over de groep in Assen?

Assen is schijnbaar de tweede zondag van de maand, maar ze zijn nog niet altijd steady (nog niet zo lang geleden begonnen)

'Wij hebben nog geen vaste locatie, en zijn daarin afhankelijk - het kan zijn dat de dag en/of tijd te veranderen! Houd onze Instagram in de gaten of neem contact op voor meer informatie.
Waar? Assen
Wanneer? Tweede zondag van de maand
Contactgegevens
E-mail: jongerenassen@cocgd.nl
Instagram: @jongoutassen'

Dankje! Ik ga hier eens naar kijken.