Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Het leed dat zwarte ring heet! ;)

Gestart door Koffie, juli 06, 2016, 03:01:33 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stevie1992

Mijn ring komt van Large.nl, het is eigenlijk een koppel ring maar de kleine was mijn maat en was goedkoper dan sommige andere.. Misschien dat ik de grotere ooit nog een keer aan iemand anders kan geven. Vond het ook wel mooi dat er 'Love till death' in staat omdat ik wel romantisch ben
I need no reasons, I simply.. am

Atlantis

Misschien een heel raar idee, maar ik zie dat dit onderwerp al heel lang de gemoederen bezig houdt. Ik kwam net een zwart kraan leertje tegen en die is ook goed als ring te gebruiken. Gemaakt van rubber, dus elastisch, zwart en goedkoop. Bij iedere Karwei of Gamma te vinden in verschillende maten. Ik heb al verschillende keren geprobeerd een foto mee te sturen, maar dat lukte niet helemaal....
I solemnly swear that I am up to no good...

Atlantis

Foto zonder hand, want anders was het bestand te groot ;-)...
I solemnly swear that I am up to no good...

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Atlantis

I solemnly swear that I am up to no good...

Koffie

Voor mij is het geen oplossing. Als ik een ring draag hoeft dat geen heel luxe, mooie dure te zijn, maar zo'n rubberen ringetje vind ik niet mooi.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Atlantis

Jammer Koffie. Maar ik blijf met je meedenken en rondkijken ;-). Misschien krijg ik nog een goede ingeving.
I solemnly swear that I am up to no good...

Koffie

Ik ben niet meer zoekende hoor. :) Het is al een oud topic. Ik draag al een hele tijd een andere ring om die vinger en ik vindt het wel prima zo. Maar dank voor het meedenken. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Vleermuis

Vraagje: Moet een Ace ring geheel zwart zijn of mag de ring ook een zilverkleurig randje hebben?

Ulala

Vleermuis

Het mag zeker een zilverkleurig randje hebben als dit is wat jij wilt. Ik ga zelf door mijn schoonbroer (die goud-smit is) een goude ring met kleine zwarte diamantjes laten maken. Het zwart gaat overheersen maar je gaat wel een beetje goud zien. Het belangrijke is dat je met iets rondloopt dat je mooi vind en graag en met trots gaat dragen ;)

Oh en nog een tip: zwarte diamant is een pak goedkoper dan witte! Wat een geluk ;)
My mouth is a graveyard of words that died on my lips.

Koffie

Volgens mij is het een kwestie van smaak en mag je ook best zwart met zilver. Ik heb ook korte tijd een zwarte ring met zilverkleurige randjes gehad. Draag gewoon wat jij wilt. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Volgens mij zijn er buiten het zwart helemaal geen "officiële" regels waar een ace-ring aan moet voldoen. Om als zodanig herkenbaar te zijn is het dus wel makkelijk als zwart de hoofdkleur is, voor de rest zou ik zeggen: leef je uit ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Stevie1992

Ik ken ook mensen die met zwarte en paarse stenen of combo kleuren werken om zo toch wat creatiever te zijn en zich een beetje te houden aan de 'regels' voor herkenbaarheid
I need no reasons, I simply.. am

Koffie

Citaat van: Koffie op oktober 28, 2018, 08:38:57 PM
Voor mij is het geen oplossing. Als ik een ring draag hoeft dat geen heel luxe, mooie dure te zijn, maar zo'n rubberen ringetje vind ik niet mooi.


Geloof het of niet! Het is toch zoiets geworden.
Ik koop wel dingen op AliExpress en ik was daar aan het zoeken en kwam op de een of andere manier een zwarte ring tegen. Van siliconen. Ach dacht ik, die gok waag ik. En hij draagt prima. Er zijn uiteraard diverse aanbieders en het duurt even voor het bij je is. 

Helaas is de foto niet scherp. Met mijn linker hand met de telefoon een foto maken van de rechter hand, zonder dat ik een hand vrij heb om op het scherm te tikken om scherp te stellen, is lastig. Ik heb het nog geprobeerd met mijn neus, maar het is niet zo heel erg goed gelukt. Wel een beetje.  :schater:

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

 :schater: scherpe foto's zijn overrated ;)

Leuk dat je uiteindelijk toch een goede ring gevonden hebt :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler