Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gynaecoloog en standaard vragen

Gestart door Lottie, december 09, 2019, 09:04:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lottie

Kom ik daar, vanwege soort spataderen bij de vagina. Lastig, maar een zeer goede reden om geen sex te hoeven hebben. Begrip voor geen zin in sex wordt niet begrepen en ik heb hier dus eigenlijk ook geluk mee.
Zegt de gyn, 2 vrouwen: hoe is het met je man en evt naar sexuoloog? Ik verbaasd: nou, gewoon geen sex, Heb toch pijn?
Daarna de vraag: hoe masturbeert u?
Nou gewoon niet.
Hier werd heel raar om gekeken.
Kreeg zetpillen mee, vaginale. Die ga ik echt niet inbrengen hoor. Afschuwelijk. Had hier niet om gevraagd. En mijn Alf helpt goed genoeg. Later belde de gyn me op. Wilde weten waarom ik me ongemakkelijk voelde.uitgelwgd en mijn waardering uitgesproken.

Koffie

Wat is Alf? Of bedoel je zalf?

Ik kan je verhaal niet echt helemaal volgen denk ik. Hoe kwamen ze erop om je vanwege de spataderen naar een seksuoloog ter sturen?
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Lottie

Zalf idd
Omdat ik getrouwd ben en mijn man zo niet aan zijn trekken komt, begonnen ze over een sexuoloog