Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Discovery+ - Sex Tape

Gestart door Discovery+ - Sex Tape, september 22, 2021, 11:57:35 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Discovery+ - Sex Tape

Hi allemaal!

Fijn dat we op dit forum een bericht kunnen/mogen plaatsten. Bedankt hiervoor!

Bij ITV Studios Nederland zijn we momenteel bezig met het tweede seizoen van Sex Tape, te zien op de streamingdienst Discovery+. Het programma wordt gepresenteerd door Bobbi Eden en zij wordt inhoudelijk ondersteund door seksuoloog- en relatiedeskundige Jeremy Heshof.
Jullie zullen wel denken: wat gek dat er voor dit programma een oproepje wordt geplaatst op dit forum... We zullen het even uitleggen.

Voor het tweede seizoen zijn we op zoek naar koppels in elke relatievorm die ons een inkijkje willen geven in hun relatie. Het doel van dit programma is om stoffige taboes rondom seks- en liefde te doorbreken, van elkaar te leren, maar ook om Nederland te laten zien wat voor soort relaties er bestaan (denk aan polyamoreuze relaties, open relaties, etc). Daar hoort, vinden wij, ook aseksualiteit bij.

Lijkt het jullie leuk om met andere koppels te praten over liefde, seks en relaties? Vinden jullie het interessant om een kijkje te nemen in de relatie van andere stellen en willen jullie vooroordelen en taboes rondom aseksualiteit wegnemen? Meld je dan aan: www.aanmelden.tv/sextape. De redactie neemt dan snel contact met jullie op.

De opnames lopen vanaf heden t/m eind december 2021. Uiteraard stellen wij een vergoeding beschikbaar voor deelname aan het programma. Wil je meer informatie? Stuur me dan even een privé e-mail of reageer in dit topic!

Wie weet tot snel!

Groetjes,
Team Sex Tape




AceVentura

Welkom op het forum en bedankt voor jullie interesse in aseksualiteit,  :cake: :cake: :cake: :cake:

Ik moet eerlijk zeggen dat de naam me in eerste instantie wel wat dubieus leek, maar het blijkt gewoon de titel van het programma te zijn :schater:
Zelf val ik buiten de doelgroep (ik heb geen relatie) maar wens jullie veel succes met het vinden van de juiste kandidaat.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Hoi welkom! Ik vind het altijd fijn als er interesse getoond wordt in aseksualiteit. Tegelijkertijd is het vaak heel moeilijk om mensen voor de camera te krijgen. Ik zelf heb daar geen behoefte aan en de meeste mensen die hier op het forum komen zijn hier tijdelijk, en vaak net bezig met hun eigen aseksualiteit en daar hun weg in te vinden. Vaak zijn mensen nog niet eens uit de kast.

Succesvolle aseksuele relaties: ze zullen er zeker zijn, maar als mensen daarin gelukkig zijn, komen ze in het algemeen niet hier, op zoek naar 'lotgenoten'.

Dus ja, erg lastig. Maar ik hoop dat er toch mensen zijn die zich wel in je oproep herkennen en die wel mee willen doen.

Dus best lastig. Ik zelf heb geen relatie en heb ook geen aseksuele relaties gehad en pas dus ook niet in de doelgroep.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Welkom Team!

Wat respons betreft, sluit ik me aan bij de twee vorige sprekers. Geen relatie, ook niet gehad. En toch gelukkig :schater:

Ik heb gisteren heel even gegoogeld op jullie programma ... ik heb de indruk dat jullie een en ander nogal expliciet brengen. Wat mij er niet toe zou motiveren om mee te doen.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

BjornAgain

Ook ik kan me alleen maar aansluiten bij de vorige respondenten.

Als je gelukkig in een relatie zit, dan is dit forum niet echt een noodzakelijke hangout. De meeste bezoekers zijn of op zoek naar hun eigen seksuele identiteit of zijn er wat verder in en vinden het leuk om gelijkgestemden te spreken of om anderen te helpen in hun zoektocht.

Ik ben ook één van de happy singles en daarnaast hoef ik ook niet met mijn hoofd op televisie of op andere manieren herkenbaar in de media te verschijnen.

Het feit dat jullie aseksualiteit willen bespreken is altijd lovenswaardig, maar behalve dat ik sowieso al niet in de doelgroep pas en ik geen behoefte heb aan media aandacht, vind ik het ook lastig in te schatten, wat er precies verlangt wordt. Misschien kunnen jullie wat meer insights geven, is het een studio-programma of is het meer een kijkje in het leven van...? En wat is de rol van de presentatrice en de deskundige?

De angst is namelijk altijd heel groot bij dit soort programma's, dat het gaat uidraaien op een soort freakshow. Dat schrikt natuurlijk heel veel potentiële deelnemers af. Daarom denk ik dat het slim is, om in zo veel mogelijk detail te vertellen wat jullie precies zoeken/verwachten.

Uiteindelijk hoop ik dat er iemand is die in de doelgroep valt en die bereid is mee te werken aan iets van een mooi inhoudelijk item voor jullie programma.

Kim10

A-seksualiteit is voor veel mensen lachen - zie eerdere berichten - én omdat ik per ongeluk, zoiets doe ik echt niet voor mijn plezier, een stukje van de, ik zal maar zeggen de hetero uitvoering van de sex tapes heb gezien bedank ik ook.

Frusty82

Nou voor als partner te zijn van een atype is egt helemaal nix lachen aan hoor je raakt er sexueel gefrustreerd van een je staat voor un onmogelijke opgave
Groetjes m