Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Zaterdag 30 oktober - Ace Week spelletjesmiddag

Gestart door With Pen and Paint, september 21, 2021, 10:13:40 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Persoontje


With Pen and Paint

"She had blue skin, and so did he. He kept it hid, and so did she. They searched for blue their whole way through, then passed right by - and never knew."
-Shel Silverstein

Jupiter

Hoi Hoi! Klopt het dat het al vol is? Anders lijkt het me ook erg leuk om te komen:)

With Pen and Paint

Hoi :) Ja, helaas zijn er geen plaatsen meer :-\ Vanwege de huidige coronaregels kunnen we in combinatie met de locatie maar een max. aantal mensen toelaten. We hopen in de toekomst nog wel andere activiteiten te organiseren, dus wie weet zien we je dan :D
"She had blue skin, and so did he. He kept it hid, and so did she. They searched for blue their whole way through, then passed right by - and never knew."
-Shel Silverstein

Tessa_

Wat een super leuk idee dit! Het had mij erg leuk geleken om erbij te zijn maar ik zie dat het al vol is. Mocht iemand toch niet kunnen dan neem ik graag een plekje over!  :)

Curly

Oh neeee, ik ben te laat!  :78:  :banghead:Geen extra plekje?  :bloos:

Jan H

Ik heb zelf wat anders gepland, voor iedereen die gaat heel veel spelplezier en lol met elkaar!

Pien

Leuk, een spelletjesmiddag! Helaas kan ik er niet bij zijn.
Heel veel plezier gewenst aan de personen die gaan!
May the odds be ever in your favour.
"I thought how unpleasant it is to be locked out; and I thought how it is worse, perhaps, to be locked in." ― Virginia Woolf

Lionne

Ah, dat is jammer dat het vol is. Aangezien ik afgelopen week een verkoudheid te pakken had, had ik me nog niet aangemeld.
Veel plezier voor wie gaan en hopelijk tot een volgende keer!

PallaS.

Ik ben onderweg, maar ik heb m'n tram gemist en daar m'n trein, dus ik ben er tegen half twee

memories

Ik vond het heel gezellig! Bedankt voor het organiseren 😊💜

Shimmer

Ik vond het ook echt superleuk! Dank je voor het organiseren en ik zie uit naar de volgende bijeenkomst  :cheerleader:

AceVentura

Fijn dat het een leuke en gezellige meet is geweest  :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

With Pen and Paint

Leuk dat jullie er waren en dat het goed bevallen is :D Jammer dat niet iedereen die erbij wilde zijn kon komen, maar hopelijk tot een volgende bijeenkomst!

Ik vond het zelf ook erg gezellig en leuk om zoveel nieuwe gezichten te zien :)
"She had blue skin, and so did he. He kept it hid, and so did she. They searched for blue their whole way through, then passed right by - and never knew."
-Shel Silverstein