Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Edewecht is jarig!

Gestart door Uffie, augustus 05, 2013, 12:13:43 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Briggy

Hoera!! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Edewecht en bedankt voor alles  :cake: :cheerleader:
12-1-2015 <3 MarkA

Jann

Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

Bubble

Gefeliciteerd met beiden, Edewecht. Neem een glaasje bubbels. Mag uiteraard ook 0% zijn.
Anders goed is ook goed

lizzzzzk

(oops een dag telaat!)

GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD EEEDDDEEEEWEEEEEEEECCCHHHTTTT!
:cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
:cheerleader: :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader:
:knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel:
"Always forgive your enemies, nothing annoys them so much"
- Oscar Wilde

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Edewecht

Lieve allemaal, vandaag is het de verjaardag van mijn aanwezigheid op dit forum :cheerleader:  Op de kop af 9 jaar geleden kreeg ik een zeer aangename stomp in mijn maag, toen ik deze site ontdekte, en toen ik ontdekte dat mijn "afwijkingkje" niet een afwijking is, maar een eigenschap. Een geaardheid. De ontdekking dat ik NIET DE ENIGE was.
Dank jullie wel voor het (al dan niet gezellig) samenzijn in die afgelopen 9 jaar, en op naar de volgende 9.
En nu :taart2: :taart4: voor iedereen!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceOfCups

Ecce homo

AceVentura

Gefeliciteerd met je 9e AVEN-verjaardag :cheerleader:

Bedankt dat je zo lang bij ons bent blijven hangen en ik hoop dat er ook nog vele jaren zullen volgen. Bedankt ook voor al je waardevolle bijdragen. Je bent een wijs man, soms zelfs EigenWijs ;), en daarmee een waardevol lid.

:taart3: :taart4: :taart4: :taart4: :taart4: :taart4: :taart4: :taart3: :taart3: :taart4: :taart4: :taart4: :taart4: :taart3: :taart3: :taart3: :taart4: :taart4: :taart4: :taart4: :taart3: :taart3: :taart4: :taart4: :taart4: :taart4: :taart4: :taart3: :taart3: :taart4: :taart4: :taart4: :taart4: :taart4: :taart4:
:taart3: :taart3: :taart3: :taart4: :taart3: :taart3: :taart3: :taart3: :taart4: :taart3: :taart3: :taart3: :taart3: :taart4: :taart3: :taart4: :taart3: :taart3: :taart3: :taart3: :taart4: :taart3: :taart4: :taart3: :taart3: :taart3: :taart3: :taart4: :taart3: :taart3: :taart3: :taart4: :taart3: :taart3: :taart3:
:taart3: :taart3: :taart3: :taart4: :taart3: :taart3: :taart3: :taart3: :taart4: :taart3: :taart3: :taart3: :taart3: :taart4: :taart3: :taart4: :taart3: :taart3: :taart3: :taart3: :taart4: :taart3: :taart4: :taart3: :taart3: :taart3: :taart3: :taart4: :taart3: :taart3: :taart3: :taart4: :taart3: :taart3: :taart3:
:taart3: :taart3: :taart3: :taart4: :taart3: :taart3: :taart3: :taart3: :taart4: :taart4: :taart4: :taart4: :taart4: :taart4: :taart3: :taart4: :taart4: :taart4: :taart4: :taart4: :taart4: :taart3: :taart4: :taart4: :taart4: :taart4: :taart4: :taart3: :taart3: :taart3: :taart3: :taart4: :taart3: :taart3: :taart3:
:taart3: :taart3: :taart3: :taart4: :taart3: :taart3: :taart3: :taart3: :taart4: :taart3: :taart3: :taart3: :taart3: :taart4: :taart3: :taart4: :taart3: :taart3: :taart3: :taart3: :taart4: :taart3: :taart4: :taart3: :taart3: :taart4: :taart3: :taart3: :taart3: :taart3: :taart3: :taart4: :taart3: :taart3: :taart3:
:taart3: :taart3: :taart3: :taart4: :taart3: :taart3: :taart3: :taart3: :taart4: :taart3: :taart3: :taart3: :taart3: :taart4: :taart3: :taart4: :taart3: :taart3: :taart3: :taart3: :taart4: :taart3: :taart4: :taart3: :taart3: :taart3: :taart4: :taart3: :taart3: :taart3: :taart3: :taart4: :taart3: :taart3: :taart3:
:taart3: :taart3: :taart3: :taart4: :taart3: :taart3: :taart3: :taart3: :taart4: :taart3: :taart3: :taart3: :taart3: :taart4: :taart3: :taart4: :taart3: :taart3: :taart3: :taart3: :taart4: :taart3: :taart4: :taart3: :taart3: :taart3: :taart3: :taart4: :taart3: :taart3: :taart3: :taart4: :taart3: :taart3: :taart3:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Dat is een mooie dag vandaag dan! Ik ben blij dat je hier terecht bent gekomen, voor jou zelf, maar ook voor de community en voor het mod-team. En ik hoop daar nog minstens 9 jaar van te mogen meegenieten!

Ook hierin ben je kennelijk niet de enige. ;)

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

PallaS.


BjornAgain

Gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal en geweldig dat je ondanks je er voor jezelf uit bent toch hier blijft rondhangen!

HuntressOfArtemis

Gefeliciteerd!!
Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben, als zo lang lid en nog steeds zo actief, geweldig! Ik denk dat wij jou eerder moeten bedanken.
Eet daar maar een extra stukje taart op vandaag  :cake:
(En op naar de volgende 9 jaar, maar eerst nog een 10-jarig jubileum)
Doe alsof je in een verhaal zit, want binnen een eeuw, ben je een verhaal, dus maak er een mooi van!

Edewecht

 :ontroerd:
Bedankt allemaal. het was een mooie verjaardag.

En er is zelfs nog wat  :cake: :cake: over, dus neem nog wat.

@Ace of Cups -  :knuffel:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Edewecht

(Even geen valse bescheidenheid...)

11 november 2022: Edewecht 10 jaar op het AVEN-forum

Dus ik strooi maar weer eens met  :taart4: :taart3: :cake: :cake: :taart1: :taart2: :cake2: :taart2: :cake2: :taart4: :taart3: :knuffel: :taart3: :taart1: :taart2: :taart2: :taart2: :cake:

:ontroerd: En even een nostalgische terugblik. Zo begon het allemaal...

Citaat van: Edewecht op november 11, 2012, 09:33:28 PM
Dag allemaal! Mijn echte naam is Martin. Via Wikipedia (Sexuele diversiteit > Asexualiteit) kwam ik hier terecht. Een zucht van verlichting èn van herkenning: ik ben niet de enige! En dan lees ik bij zoveel andere nieuwelingen hier dezelfde opluchting en herkenning.
Inmiddels loop ik hier al 50 jaar rond op dit bolletje. Nooit een relatie gehad. Nooit behoefte aan seks met een ander. Altijd gedacht dat ik "seksueel geremd" was ofzo.
Oké. Een tijd geleden ben ik opgehouden, daar een probleem van te maken. Zowel van het alleen zijn, als van mijn zg. "seksuele geremdheid". Ik woon alleen, kan ook goed alleen zijn, ben een zelfstandig mens.
Alles koek en ei? Redelijk.
En toch: toen ik deze site ontdekte, en de stelling dat aseksualiteit een geaardheid is (of kan zijn), en dat er dus méér mensen rondlopen zoals ik...  Een klein feestje!
Vanuit de tijd dat ik uit de kast kwam als homo weet ik dat het zó belangrijk is dat mensen elkaar vinden. Dat je, hoe "gek" je ook bent, niet de enige bent.
Lieve mensen, door het bestaan van deze site en dit forum voel ik me enorm gesteund. En begin ik NU aan een tweede coming-out. Voor mezelf, èn voor jullie.

Alleen nog een probleempje: ik heb nog nooit meegedaan aan forums. Zal hier mijn weg nog moeten vinden, en zal hier en daar wel een (technisch) foutje maken. Ik ben niet bekend met forum-jargon.
Tenslotte ben ik bepaald niet kapot van al die dingetjes hier die steeds maar bewegen (ben ik toch weer een minderheid hier hè).

Ik hoop hier gelijken te ontmoeten, waarvan ik niet wist dat ze bestonden.
Dus ook jullie: Welkom!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Fijn dat je hier nog steeds bent. :D :cake2: :taart1: :taart2: :taart3: :taart4:
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie