Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Queer aan Zee

Gestart door AceVentura, januari 17, 2016, 11:02:51 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Het zal altijd moeilijk zijn om iedereen mee te krijgen.

Het toverwoord is denk ik "doorstroomlocatie", daarvoor heb je geen vaccinatie/test nodig dus daar kan iedereen heen. Volgens mij sluit je dan voornamelijk horeca uit, daar buiten kan een hoop. Denk bijvoorbeeld aan musea, maar dan zullen mogelijk de toegangskosten weer een dingetje zijn. Mocht je toch meer een horeca setting willen doen kan je denken aan afhaal (of zelf meenemen) en ergens gaan zitten, bijvoorbeeld in een park zoals we ook wel eens met de BBQ of picnic hebben gedaan. Het westduinpark leent zich daar denk ik goed voor, het zuiderpark ook, bij pluk zijn we ook wel eens geweest, of Meijendel. Aan een stukje lopen zal je zo'n gebied niet ontkomen, maar je kan ook heerlijk met een groep ergens gaan zitten.

Hopelijk gooit de persco van komende dinsdag geen nieuw roet in het eten ... :(
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceOfCups

Lieve Hilde, no hard feelings! Dat ik niet gevaxt ben is mijn eigen keuze en dat dit de gevolgen zijn neem ik erbij.
Jij doet al zo je best voor .... alles wat queer is?!  Evengoed bedankt voor je reactie. We zien elkaar ! :hart1:
Ecce homo

AceOfCups

Goede ideeën, AceVentura!  :cake: :cake: :cake:  Pluk is erg leuk, ben dasr een keer met 'het Jongensuur' geweest.
Sowieso ben ik zelf geen geval om rekening mee te houden; juist door het hele C-gebeuren werk ik vaak in het weekend op de zaak ( om personeel te spreiden en spitsdrukte in het ov te vermijden) dus ik kan vaak niet als anderen wel tijd hebben
Ecce homo

AceVentura

Gisteren was dan de QaZ borrel, ik had alleen geen zin meer om na terugkomt nog wat te typen :schater:

Het was eigenlijk meteen weer ouderwets gezellig. Er waren oude bekenden waarvan ik sommigen misschien maar dan twee jaar niet gezien had en er waren ook enkele personen waarvoor het de eerste keer was. Vanwege de Ace week hadden we een mooi Ace-vlaggetje op tafel staan :cheerleader:. De tijd vulden we met lol maken, goede gesprekken en lekker eten.
De Prael leek verder ook wel weer helemaal in z'n normale doen met een hoop gezelligheid, een fijne sfeer en leuke muziek.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Lionne

Leuk om te horen AceVentura! Een volgende keer ben ik er ook graag bij  :D

AceVentura

Leuk! Al hoewel ik wel hoop dat de nieuwe maatregelen geen roet in het eten gooien :(
De kans dat ik er volgende keer bij kan zijn is klein, het gebeurd niet vaak maar precies dat weekend moet ik werken :(
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hilde

Owww jammer AceVentura. Succes met werken!

Nog op de valreep voordat de nieuwe coronamaatregelen ingaan, houden we een Queer aan Zee meetup.

Zaterdag 27 november
16.00 - 19.00 uur
Brouwerij De Prael, Esperantoplein 20, Den Haag
Entree gratis, drankjes en hapjes voor eigen rekening
Parkeren gratis tot 18.00 uur
Geldige CoronaCheck verplicht

De volgende Queer aan Zee meetup is op zaterdag 18 december van 14.00 tot 17.00 uur.

Echt jammer AceVentura dat je niet kunt. 😔:hart1:

AceVentura

Zeker jammer. Er is een (heel kleine) kans dat ik op tijd klaar ben en nog een stukje van de borrel mee kan pikken, maar ik reken er eigenlijk niet op.

Goed dat je de december borrel vroeger op de dag start zodat het binnen de maatregelen past :klap: :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hilde

Deze Queer aan Zee editie was weer bijzonder. Bescheiden opkomst, maar de mix aan diverse identiteiten en leeftijden maakte de meetup weer heel levendig.❣️ De warme en koude drankjes smaakten goed. Thee, warme chocomel, wijn en bier waren de vrolijke ingredienten van dit vertier!  :)

We konden verder goed 1,5 meter van elkaar afzitten. De coronacheck bij de deur ging ook goed. :flic: 🔎✅

De volgende meetup is in Brouwerij De Prael Den Haag op zaterdag 18 december van 14.00 tot 17.00 uur. Is wel onder voorbehoud vanwege corona-ontwikkelingen, zoals persoonlijke gezondheid van de hosts, nieuwe besmettingscijfers, varianten en maatregelen.

AceVentura

Fijn te lezen dat de borrel leuk is geweest :cheerleader:

De 18e is het erg zeker dat ik erbij kan zijn, dan begint namelijk mijn vakantie :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Morgen is de Queer aan Zee borrel alweer, ik ben er zeker bij :cheerleader:

Zijn er nog meer met plannen om te gaan? Let wel op: Het begint eerder dan gebruikelijk (14:00).
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Gisteren hebben we op het randje van de lockdown nog een borrel gehad :schater:
Toch wel gek, de geruchten over wat er aan zat te komen gingen al rond natuurlijk, dus dan weet je dat het zomaar eens voorlopig de laatste kan zijn. Gezellig was het wel met een (relatief) klein groepje en toch ook weer enkele nieuwe bezoekers.

Hopelijk is de lockdown snel voorbij en kunnen we in januari weer gewoon borrelen :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

soulmining

Goede timing :D

Worden ze vaak in Den Haag gepland? Dat kan ik wel combineren met een bezoekje aan mijn broer.
Hopelijk kan alles snel weer bij jullie open.  :)

AceVentura

Normaal gesproken is de QaZ borrel iets maandelijks, maar omdat we elkaar opzoeken in een horeca gelegenheid is daar afgelopen tijd een stokje voor gestoken ::)

Als je dat leuk vind kunnen we dat ook combineren met een ander uitje in de buurt (als de maatregelen dat toelaten uiteraard).
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

soulmining

Ahh super! Hier in Antwerpen kunnen we vooralsnog tot 23:00 in het café zitten 😇