Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Parkpop?

Gestart door AceVentura, maart 27, 2022, 04:48:08 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Hoi Allemaal,

Op 12 juni is er in Den Haag de 40e editie van Parkpop. Dit is een groot (grootste misschien wel) gratis popfestival, en deze keer vieren ze hun 40e verjaardag waarvoor ze groot uitpakken op het Malieveld. Er is nu nog veel onbekend, dat zal de komende maanden wel goed komen, maar is het misschien leuk om daar met een groepje af te spreken?

Let wel op: De toegang is gratis wat betekend dat je betaald met je consumpties ::). De hoge prijzen proberen ze nog te verdoezelen met een muntjes systeem maar zelfs dat lukt niet zo best :schater:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Citaat van: AceVentura op maart 27, 2022, 04:48:08 PMDe hoge prijzen proberen ze nog te verdoezelen met een muntjes systeem maar zelfs dat lukt niet zo best :schater:

Dat doet me denken aan een belevenis van stripheld Derkjan. Die koopt ook zulke muntjes, op een festival. Hij denkt: laat ik slim zijn, ik koop meteen 10 muntjes.
Vervolgens naar de tap.
'Mag ik één biertje?'
'Dat is dan 11 muntjes.'
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Hilde


ponder_stibbons

Froukje, UB40, dat klinkt goed. Wie is er bij?
"All tapes left in a car for more than about a fortnight metamorphose into Best of Queen albums."

AceVentura

Vooral die artiesten die 'savonds komen spreken mij wel erg aan (Maan, Di-Rect, UB40). Ik weet alleen niet zeker of ik erbij kan zijn, met een beetje pech gooit m'n werk dit weekend flink roet in het eten :(. Daarom ben ik ook wat minder actief geweest met dit topic :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Ik weet inmiddels zeker dat m'n werk mogen niet in de weg gaat zitten dus ik wil zeker naar Parkpop toe gaan. Ik zou in ieder geval Maan (om 18:30) en Di-Rect (om 20:00) willen zien. UB40 ook wel, maar dat wordt me te laat. Mijn plan is om in ieder geval om eind van de middag die kant op te gaan en daar wat te eten, maar voor de gezelligheid kan ik ook eerder komen natuurlijk ;D
Is het leuk om iets af te spreken zodat we elkaar daar kunnen vinden?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

ponder_stibbons

Ik had zelf inmiddels een plan B gevormd en in werking gezet. :( UB40 was het om mij dan weer te doen. Naja, t is dan wat t is.
"All tapes left in a car for more than about a fortnight metamorphose into Best of Queen albums."

AceVentura

Uiteindelijk hebben Hilde en ik elkaar kunnen vinden in de enorme mensenmassa. We hebben samen bij Maan en Di-Rect gekeken, daarna ben ik naar huis gegaan (moest vandaag weer vroeg op ...). Het was in ieder geval erg gezellig :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hilde

:dance: Was leuk @ Parkpop! Bedankt voor het gezelschap @Aceventura!  :headbang: