Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Queer aan Zee

Gestart door AceVentura, januari 17, 2016, 11:02:51 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PallaS.

Ik hoop er ook bij te zijn, moet alleen nog even kijken hoe laat ik er ben

AceVentura

#286
Ik weet inmiddels zeker dat ik er niet bij ben.
Het duurt inmiddels al weken voordat de symptomen bij mij weg zijn en het is vandaag zelfs weer iets erger geworden, met dit soort dingen begint het wel erg irritant te worden >:(
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hilde

Beterschap @Aceventura  :smile-hart:

Simonee

Lijkt me leuk hier ook eens bij te zijn! Als er weer een bijeenkomst is, willen jullie het dan laten weten?  ;D

AceVentura

Citaat van: Hilde op maart 29, 2022, 07:18:08 PM
Beterschap @Aceventura  :smile-hart:
Dank je!

Citaat van: Simonee op april 02, 2022, 10:56:19 PM
Lijkt me leuk hier ook eens bij te zijn! Als er weer een bijeenkomst is, willen jullie het dan laten weten?  ;D
Over het algemeen komt Hilde hier wel langs om dat te melden. Je kan zelf ook de site in de gaten houden: https://queeraanzee.wordpress.com
Meestal zijn de bijeenkomsten de laatste zaterdag van de maand.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hilde

Ja, ben ik al om het te melden!

Zaterdag 30 april is er weer een Queer aan Zee Meetup in café De Prael in Den Haag, Esperantoplein 1. Tijd: van 16.00 tot 20.00 uur. Tot dan!  :cheerleader:

https://queeraanzee.wordpress.com/2022/04/11/ontmoet-leuke-nieuwe-mensen-bij-de-queer-aan-zee-meetup/

AceVentura

Leuk :cheerleader:

Deze keer kan ik ook ... deze keer echt waar :schater:

Wie gaat er mee? Dan hebben we een ace-invasie bij QaZ >:D ;)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

ponder_stibbons

Hey allemaal,

Ik ben gloedjenieuw op dit forum maar kom ook uit Den Haag. Ik kom dan a.s. zaterdag ook graag een keer langs. Maar.. hoe vind ik jullie in de Prael. Die bar is groot als ik het me goed herinner..

Tot zaterdag!
"All tapes left in a car for more than about a fortnight metamorphose into Best of Queen albums."

AceVentura

Welkom op het forum duenoco,  :cake: :cake: :cake:

De Prael is inderdaad groot. Meestal zitten we na de ingang direct links. Je kan ons herkennen aan regenboog (en andere LHBT) vlaggetjes op tafel. Als je het personeel van De Prael om Queer aan Zee vraagt weten ze je ook wel te helpen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Het was weer een supergezellige borrel gisteren :cheerleader:. Het is lange tijd niet ZO druk geweest, het was leuk om zo veel bekenden weer eens te zien én ook een hoop nieuwe te leren kennen.
Ook van hier waren we uiteindelijk met z'n 4'en en hebben we lekker zitten kleppen :cheerleader:, nu achteraf bekeken miste eigenlijk alleen de  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :o
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

ponder_stibbons

Was een leuke kennismaking en een fijn welkom! Ga mijn best doen er volgende keer weer bij te zijn.
"All tapes left in a car for more than about a fortnight metamorphose into Best of Queen albums."

AceVentura

Komende zaterdag is het alweer zover :cheerleader:

Dit is de officiële aankondiging:
https://queeraanzee.wordpress.com/2022/05/08/je-mag-weer-queer-aan-zee-meetup-zaterdag-28-mei/

Ik ben er zeker bij, zijn er meer met plannen om naar QaZ te gaan?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceOfCups

Dat was... vandaag! Gisteren intussen  :(

* AceOfCups komt onder diens steen vandaan
Ik ben recent verhuisd naar Nijmegen en vanwege alle drukte daaromheen volg ik het even allemaal niet zo. Los ervan dat 'aan zee' is ineens niet meer zo om de hoek is.

Hopelijk was het leuk?
Ecce homo

AceVentura

Leuk dat je nu onder je Nijmeegse steen vandaan gekomen bent :) Is je verhuizing een beetje goed verlopen?

Het was zeker leuk, en ook weer erg druk, het was af en toe zelfs een beetje schipperen met de beschikbare ruimte. We waren zelfs met 4 aseksuelen dus dat is een mooie opkomst voor "ons" hokje :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hilde

Hoi @Aceventura, het was inderdaad erg gezellig! Er waren zelfs meer dan 4 aseksuele mensen! :D

Nu op naar de eerstvolgende bijeenkomst van Queer aan Zee op zaterdag 2 juli, wanneer we elkaar vanaf 14.00 uur zien op het strand van Kijkduin (bij goed weer) voor Queer aan Zee 15 jaar  :hart1: