Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Efteling 💫

Gestart door Rosie_22, augustus 15, 2022, 05:39:31 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rosie_22

Hoi iedereen,

Misschien leuk om binnenkort weer een uitje naar de Efteling te plannen? Ik zat te denken aan een datum in september/oktober?

Toen het vorige Efteling uitje gepland werd was ik nog geen lid van het forum geloof ik, maar normaalgesproken mis ik nooit een kans om naar de Efteling gaan ;).

Dus voor wie dat leuk lijkt, laat even een berichtje achter en dan kunnen we binnenkort een datum plannen!

Liefs, Rosie

AceVentura

 :cheerleader: E :cheerleader: f :cheerleader: t :cheerleader: e :cheerleader: l :cheerleader: i :cheerleader: n :cheerleader: g :cheerleader:

Als je wil kan je een poll maken met alle weekenddagen in september/oktober, dan kunnen we meteen stemmen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Rosie_22

Weekdagen zijn meestal wel rustiger dan weekenddagen, maar denk dat voor de meeste mensen weekenddagen wel beter uit zullen komen?

Michelle

Citaat van: AceVentura op augustus 15, 2022, 07:08:43 PM
:cheerleader: E :cheerleader: f :cheerleader: t :cheerleader: e :cheerleader: l :cheerleader: i :cheerleader: n :cheerleader: g :cheerleader:

Als je wil kan je een poll maken met alle weekenddagen in september/oktober, dan kunnen we meteen stemmen.

Je kan maar 1 optie kiezen nu. Is er geen optie om meerdere data te kiezen?

Hugo uit Brussel

Ik kan elke dag die voorgesteld wordt, dus ik zou het ook leuk vinden als ik meerdere data kon aanvinken.

En bij het organiseren van vorige activiteiten, is het mijn ervaring dat je moeilijk met iedereen rekening kan houden. Het meeste succes heeft het vastleggen van een datum, minstens één maand vooraf, dan zorgen mensen ook wel dat ze vrij houden.

AceVentura

Op een of andere manier moet ik altijd even m'n admin powers misbruiken om dat te doen. Je kan nu meerdere data kiezen en je kan ook wijzigen voor als je plannen in de loop van de tijd verandernen
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Rosie_22

Oh ik heb nog nooit een poll aangemaakt op dit forum, dus daar ging het even niet zo goed haha, maar dank voor het aanpassen!
Zelf kan ik nu ook nog alle dagen :)

AceVentura

Citaat van: Rosie_22 op augustus 15, 2022, 07:16:54 PM
Weekdagen zijn meestal wel rustiger dan weekenddagen, maar denk dat voor de meeste mensen weekenddagen wel beter uit zullen komen?
Ik merk dat hier over het algemeen wel een voorkeur is voor het weekend, dingen als werk of studie zitten doordeweeks toch vaak in de weg.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Rosie_22

Snap ik! Dus, wie gaat er nog meer graag mee? Reageer even en geef dan in de poll aan op welke dagen je zou kunnen!

AceVentura

10 september zou voor mij het handigst zijn, dat valt nog net binnen m'n vakantie ;D
Voor de overige dagen moet ik even kijken dus dat vul ik later in.

Geef het ook even de tijd, we hebben redelijk wat leden die hier niet dagelijks komen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Ik heb inmiddels ook gestemd. Ik kan vaak wel op de zondagen maar heb een sterke voorkeur voor de zaterdagen, dus daar heb ik op gestemd.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Michelle

Ik zou graag meegaan, maar zonder rijbewijs is de Efteling nogal ver voor mij (Belgje hier). Dus ik ga denk ik afwachten welke datum het wordt en dan bekijken of ik een chauffeur vind   :-[

Pons

Leuk idee, hoop dat ik dit keer mee kan.

Gestemd op alle data na 10 september.

Hugo uit Brussel

Heb ook gestemd!
Belgen die ergens tussen Brussel en de Efteling wonen, en waarvoor ik max. 20 km moet om rijden, kunnen een lift van me krijgen (of ik kan je oppikken aan het station Antwerpen-Berchem, dat is niet te ver van de Antwerpse Ring).

Zodra we de datum kennen, mag je me een pm sturen om verder af te spreken.

myra

Zou mijn dochter (9 jaar) evt ook meemogen? Dan ga ik ook graag mee :cheerleader: