Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik zoek contact

Gestart door dmg-san, september 04, 2022, 11:01:13 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dmg-san

Hoi hoi

Mijn naam is Sharon, ik ben 34 jaar oud en ik woon in Groningen samen met mijn kat.

Ik merk dat ik de laatste tijd behoefte begin te krijgen aan iemand met wie ik goed kan praten  over serieuze dingen maar ook lekker mee kan geinen  en gewoon een goede band mee kan opbouwen.  Vandaar dit oproepje want misschien vind ik deze persoon hier!   

Ik hou van lezen, schrijven, muziek luisteren,  koken en gamen.   Als je meer wil weten  vraag dan gerust!  Ik ben heel open.


Piggelot

Heey, lijkt mij leuk om in contact te komen!
Zelf woon ik momenteel in Assen met mijn kat Ko😋
Ik ben niet goed in koken, maar ik kan wel gewoon eten😂😂


dmg-san

Hahah!

Ik heb je een berichtje gestuurd!

Stevie1992

Hey Sharon,

Ik ben 30 en woon in Haren met 2 Thaise katten :) Wat voor boeken lees je vooral? En wat voor muziek? :p
Gamen ben ik niet zo van nooit echt geweest, maar gezellige gesprekken schijn ik wel goed in te zijn.. die ook heerlijk van serieuze onderwerpen naar complete onzin kunnen gaan (partner van een vriendin vroeg haar een keer na een avondje met mij waar we het over gehad hadden, waarop het antwoordt was 'geen flauw idee meer, het was zoveel en zo divers')

Groetjes,
Stephanie

Ps. Ik loop altijd heerlijk achter hier op het forum want soms ben ik heel aanwezig en soms totaal niet
I need no reasons, I simply.. am