Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Efteling 💫

Gestart door Rosie_22, augustus 15, 2022, 05:39:31 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michelle

Citaat van: myra op augustus 24, 2022, 04:15:40 PM
Zou mijn dochter (9 jaar) evt ook meemogen? Dan ga ik ook graag mee :cheerleader:

Oh dat zou leuk zijn. De bijeenkomst in de zoo van Antwerpen was zo leuk met jullie erbij. Ik hoop dat het mag

Chantal1403

Ik zou misschien ook gaan als ik kan meerijden met iemand. Alle data kunnen denk ik wel voor mij buiten 10 september.

Rosie_22

Citaat van: myra op augustus 24, 2022, 04:15:40 PM
Zou mijn dochter (9 jaar) evt ook meemogen? Dan ga ik ook graag mee :cheerleader:

Lijkt me heel gezellig hoor als ze meegaat :)

myra

Citaat van: Rosie_22 op augustus 28, 2022, 10:15:08 PM
Citaat van: myra op augustus 24, 2022, 04:15:40 PM
Zou mijn dochter (9 jaar) evt ook meemogen? Dan ga ik ook graag mee :cheerleader:

Lijkt me heel gezellig hoor als ze meegaat :)

Thx. Ze is ook gek op de Efteling..en ik ook






Hugo uit Brussel

Uiteraard leuk als je dochter meegaat, Myra!
De poll sluit over een kleine 8 u...  ik hoop dat het 24/09 wordt, dat gaat me echt het best!

De Efteling varieert tegenwoordig haar prijzen in functie van de te verwachten drukte. Voor de hele maand september (behalve op zondag 4/9) is de prijs 44 EUR/persoon ouder dan 4 jaar.
Ben je in Nederland lid van de ANWB of in België lid van de Gezinsbond? Laat het dan even weten, want misschien wil je wel tickets voor de groep kopen die 6 EUR goedkoper zijn? Uiteraard wil ik (en de meesten onder ons) je vooraf betalen.

Ik zal ook even rondkijken in mijn kennissenkring of ik Gezinsbond-leden ken.

Hugo uit Brussel

PS: de korting van de ANWB is minimaal (2,50 EUR bij een VOLGENDE aankoop). Die van de Gezinsbond is interessanter.  Ik vraag even rond in mijn kennissenkring, het moet me wel lukken om iemand te vinden.

Hugo uit Brussel

Ik denk dat ik alle Belgen die hier gereageerd hebben ook ken van het whatsapp-groepje 'Ace Uitstapjes'. Ik zal daar praktische afspraken maken in verband met samen rijden, en goedkope tickets via de gezinsbond. Als er andere mensen zijn die graag een entree-ticket hebben van 38 EUR ipv 44 EUR, stuur me dan even een privébericht.

myra

#22
Even overzichtje van de mensen uit ace excursions die meegaan
-Michelle
-Chantal1403
-Hugo (uit Brussel)
-Myra
-Anita ( sorry weet je aven naam niet, als je ook hier bent 😁)
-Jasper\Pons

En Rosie en Ace-ventura?

Voorlopig 8 leden


Pons


Rosie_22

Zie dat de meeste mensen gestemd hebben voor 24 september en 02 oktober. Volgens de website van de Efteling is het park dan open van 10:00 tot 20:00 uur. Zelf moet ik denk ik wel eerder weg als we op de 24e zouden gaan, omdat ik in de avond nog een housewarming/verjaardag heb van mijn nichtje, maar jullie kunnen natuurlijk wel langer blijven :) .

Michelle

Citaat van: Rosie_22 op september 01, 2022, 04:50:31 PM
Zie dat de meeste mensen gestemd hebben voor 24 september en 02 oktober. Volgens de website van de Efteling is het park dan open van 10:00 tot 20:00 uur. Zelf moet ik denk ik wel eerder weg als we op de 24e zouden gaan, omdat ik in de avond nog een housewarming/verjaardag heb van mijn nichtje, maar jullie kunnen natuurlijk wel langer blijven :) .

Hey, ik dacht eigenlijk dat de datum al vast lag op 24 september. Had die optie niet de meeste stemmen?

Hoe belangrijk is het dat de bijeenkomst in het Nederlands is? Ik ben ook lid van een wereldwijde Discord server voor aces. Maar als ik het daarin zou posten, nodig ik ook niet-nederlandstaligen uit. Is dat een probleem?

Pons

Gezellig, wat mij betreft geen enkel probleem als er ook internationale aces komen :)

AceVentura

Ik ben er waarschijnlijk ook bij  :cheerleader: 24 september zet ik in m'n agenda.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

myra

Citaat van: AceVentura op september 05, 2022, 08:36:47 AM
Ik ben er waarschijnlijk ook bij  :cheerleader: 24 september zet ik in m'n agenda.

Heel fijn!

Hugo uit Brussel

Rosie_22, AceVentura, als jullie kaarten aan 38 EUR ipv 44 EUR willen, stuur me een berichtje. Maar misschien hebben jullie wel een abonnement :-)