Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Efteling 💫

Gestart door Rosie_22, augustus 15, 2022, 05:39:31 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Bedankt voor het aanbod Hugo. Het is voor mij niet 100% zeker dat ik erbij ben dus ik denk dat het beter is geen risico te nemen, ik haal wel een kaartje hier in de buurt als ik zeker ben dat ik mee kan.

Een abonnement heb ik niet, ik ga wel vaak maar niet vaak genoeg om de kosten van het abonnement eruit te halen :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Rosie_22

Citaat van: Michelle op september 01, 2022, 06:52:48 PM
Citaat van: Rosie_22 op september 01, 2022, 04:50:31 PM
Zie dat de meeste mensen gestemd hebben voor 24 september en 02 oktober. Volgens de website van de Efteling is het park dan open van 10:00 tot 20:00 uur. Zelf moet ik denk ik wel eerder weg als we op de 24e zouden gaan, omdat ik in de avond nog een housewarming/verjaardag heb van mijn nichtje, maar jullie kunnen natuurlijk wel langer blijven :) .

Hey, ik dacht eigenlijk dat de datum al vast lag op 24 september. Had die optie niet de meeste stemmen?

Hoe belangrijk is het dat de bijeenkomst in het Nederlands is? Ik ben ook lid van een wereldwijde Discord server voor aces. Maar als ik het daarin zou posten, nodig ik ook niet-nederlandstaligen uit. Is dat een probleem?

Ohjaa zie het nu ook, 1 stem verschil 🙈 dan 24 september inderdaad! Durf wel te zeggen dat mijn Engels vloeiend is, dus voor mij geen probleem hoor!

Rosie_22

Citaat van: Hugo uit Brussel op september 06, 2022, 08:55:00 AM
Rosie_22, AceVentura, als jullie kaarten aan 38 EUR ipv 44 EUR willen, stuur me een berichtje. Maar misschien hebben jullie wel een abonnement :-)

Dankjewel voor het aanbod, maar ben al voorzien 😇.

PallaS.

Oef, ben afgelopen weken een beetje MIA geweest, en nu heb ik de Efteling-poll helemaal gemist. :( De 24ste kan ik helaas niet mee, maar de volgende keer ga ik graag mee! Veel plezier alvast :)

Rosie_22

Citaat van: PallasSophia op september 08, 2022, 11:01:16 AM
Oef, ben afgelopen weken een beetje MIA geweest, en nu heb ik de Efteling-poll helemaal gemist. :( De 24ste kan ik helaas niet mee, maar de volgende keer ga ik graag mee! Veel plezier alvast :)

Wat jammer! Wie weet een volgende keer inderdaad :) dankjewel!

Rosie_22

Hi allemaal,

Aangezien het volgende week al 24 sept is, wie gaan er, even voor mijn beeldvorming, allemaal mee?

Zullen we rond 10 uur voor de ingang verzamelen, bijv aan de kant van de gastenservice of bij de Pennenveer?

En ook heel belangrijk, heeft iedereen tickets?!

Liefs, Rosie

AceVentura

Ik weet na woensdag waarschijnlijk pas zeker of ik mee ga, een ticket zal ik ook pas op het laatste moment halen.

Ook belangrijk: Denken jullie aan een reservering? Je kan er eentje voor de groep hebben of ieder voor zich. Persoonlijk vind ik voor de hele groep altijd wel praktisch, dan doe je meteen een paar extra voor als er iemand op het laatste moment nog aansluit.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

myra

Citaat van: Rosie_22 op september 17, 2022, 11:13:09 PM
Hi allemaal,

Aangezien het volgende week al 24 sept is, wie gaan er, even voor mijn beeldvorming, allemaal mee?

Zullen we rond 10 uur voor de ingang verzamelen, bijv aan de kant van de gastenservice of bij de Pennenveer?

En ook heel belangrijk, heeft iedereen tickets?!

Liefs, Rosie

Degenen van wie ik het zeker weet :

Michelle
Hugo uit Brussel
Anita
Pons
Ik (Myra) en mijn dochtertje
En jij Rosie 😉

Chantal , ga jij ook mee?


Aan Pennenveer afspreken lijkt me duidelijk

Hugo, Michelle  en ikzelf hebben tickets.

Rosie_22

Citaat van: AceVentura op september 18, 2022, 10:05:24 AM
Ik weet na woensdag waarschijnlijk pas zeker of ik mee ga, een ticket zal ik ook pas op het laatste moment halen.

Ook belangrijk: Denken jullie aan een reservering? Je kan er eentje voor de groep hebben of ieder voor zich. Persoonlijk vind ik voor de hele groep altijd wel praktisch, dan doe je meteen een paar extra voor als er iemand op het laatste moment nog aansluit.

Reserveren zou ik helemaal zijn vergeten, goed dat je het zegt!

Zal een reservering maken voor 10 personen of misschien nog ietsje meer? Wat denken jullie?

myra

Citaat van: Rosie_22 op september 18, 2022, 11:37:18 PM
Citaat van: AceVentura op september 18, 2022, 10:05:24 AM
Ik weet na woensdag waarschijnlijk pas zeker of ik mee ga, een ticket zal ik ook pas op het laatste moment halen.

Ook belangrijk: Denken jullie aan een reservering? Je kan er eentje voor de groep hebben of ieder voor zich. Persoonlijk vind ik voor de hele groep altijd wel praktisch, dan doe je meteen een paar extra voor als er iemand op het laatste moment nog aansluit.

Reserveren zou ik helemaal zijn vergeten, goed dat je het zegt!

Zal een reservering maken voor 10 personen of misschien nog ietsje meer? Wat denken jullie?

Ik heb persoonlijk al zelf gereserveerd en ik denk een aantal mensen ook al...

AceVentura

Citaat van: Rosie_22 op september 18, 2022, 11:37:18 PM
Zal een reservering maken voor 10 personen of misschien nog ietsje meer? Wat denken jullie?
Ik denk dat 8 of 10 wel prima is, te veel daar doen ze niet moeilijk over.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Rosie_22

Zal dan een reservering maken voor 8 personen en mensen die zelf al gereserveerd hebben kunnen die natuurlijk gewoon behouden :).

myra

#42
Update : Chantal en Anita kunnen helaas niet mee

Dus voorlopig : Michelle, Rosie, Hugo, Pons, Myra ( en dochter,)

AceVentura nog in beraad 😉

Als er nu pas mensen dit topic lezen, je mag nog altijd mee :)

Rosie_22

Jammer Chantal en Anita! Wie weet een volgende keer :).

En inderdaad, wie spontaan nog mee wil, laat het weten, je bent van harte welkom :).

AceVentura

Citaat van: myra op september 20, 2022, 09:42:07 PM
AceVentura nog in beraad 😉
Na wijs beraad heb ik besloten om me toch af te melden voor dit uitje. Afgelopen weken zijn bij mij wat anders gelopen dan de bedoeling was en ik merk dat ik behoefte heb aan een weekend zonder afspraken.

Ik wens jullie veel plezier in de Efteling, in gedachten ben ik bij jullie :). Maken jullie een mooie groepsfoto?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler