Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Notificatie e-mail's doen het weer

Gestart door AceVentura, oktober 06, 2022, 05:38:09 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Hoi Allemaal,

Na een lange tijd waarin het forum geen e-mails heeft kunnen sturen werkt datt nu eindelijk weer :cheerleader:
Inmiddels zullen veel leden dit herkennen doordat ze even door de admins geholpen moesten worden bij het activeren van hun account (dat deden voornamelijk Koffie en Edewecht, dus  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: voor Koffie en Edewecht).
Je kan in je profiel nog veel meer regelen omtrent notificaties op nieuwe topics, nieuwe antwoorden in topics en persoonlijke berichten dus doe er vooral je voordeel mee als je dat wil :).
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Helemaal super dat het werkt en dat je het voor elkaar hebt gekregen. Dus ik gooi ook nog wat cake jouw kant op:  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
Zo, je haar zit er vol mee. ;)

Het zal gewoon wennen zijn dat ik nu minder hoef op te letten of ik accounts moet activeren. Maar alleen maar fijn. Je kunt nu ook weer topicnotificaties krijgen en een mail als je een PB krijgt. Ook kun je dit uit zetten in je profiel, als je het niet wilt.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

dutchnerd

Bedankt voor het onderhouden van het forum. Het bijhouden van updates en oplossen van omgevallen functionaliteit gaat niet vanzelf (ik kan uit ervaring spreken)

AceVentura

Graag gedaan. Er gaat zo af en toe flink wat werk in zitten inderdaad ::).

Overigens werken de notificaties nog niet altijd goed. We zijn nog aan het onderzoeken waar dat precies aan ligt zodat we daar wat aan kunnen doen.
Een andere wijziging waar we mee bezig zijn is dat we bij notificaties voor persoonlijke berichten alle informatie over het persoonlijke bericht zelf uit de notificatie e-mail halen, je krijgt dan dus alleen een e-mail dat je een persoonljik bericht op het forum hebt ontvangen. Belangrijkste reden hiervoor is de privacy van de gesprekspartners, mede omdat die inhoud vaak naar minder frisse e-mail adressen als gmail en hotmail gaat.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler