Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Het leed dat zwarte ring heet! ;)

Gestart door Koffie, juli 06, 2016, 03:01:33 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceAceBaby

Wat leuk om te lezen dat meerdere mensen dus een zwarte ring dragen.
Ik kwam het ooit vaag tegen dat het een ding was maar wist het niet zeker.
Zelf draag ik ook een zwarte ring met een zilver randje eromheen (Dan past die beter bij mijn andere sieraden) en voel ik mij iets zelfverzekerder over mijn aseksualiteit wanneer ik hem draag.

Edewecht

Gezamenlijke maaltijd vandaag met bekenden en onbekenden. Tegenover mij zat een jongeman met wel heeeel duidelijk een zwarte ring om zijn middelvinger. Alleen: linkerhand, niet rechts. Maar ja, toch iets proberen:

ik: hee, die zwarte ring om de vinger, heeft die een bepaalde betekenis?
hij: ja!
ik: vertel?
hij: dat is een (onverstaanbaar)
ik: een wat?
hij: een (onverstaanbaar, waarschijnlijk iets engels)

Samengevat, het bleek een ring te zijn die tjokvol zit met sensoren die aangeven hoe het met je gezondheid is: je hartslag, hoe je geslapen hebt, iets als ... saturatie ofzo,... en toen haakte mijn aandacht al af. Niet beleefd, weet ik, maar Edewechtje vindt dit soort dingen nou eenmaal volslagen onzin -- zacht uitgedrukt.

Ik wou dit alleen maar even posten voor het geval iemand van ons iemand anders met een zwarte ring tegenkomt. Die persoon hoeft dus geen aseksueel te zijn, maar misschien een aanhanger van hoogtechnische snufjes. :-\
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

LOL

Een paar jaar geleden kwam ik ook iemand tegen met een zwarte ring om de rechter middelvinger. Ik heb toen gezorgd dat mijn ring goed zichtbaar was en ben over aseksualiteit begonnen (niet in relatie tot de ring), en daar reageerde de ander totaal niet op ::).

Iets recenter, een paar weken terug, kwam ik ook iemand tegen met een zwarte ring om de rechter middelvinger. De setting was er niet echt naar om naar de betekenis te informeren, maar het maakt me wel nieuwsgierig ... :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Sipia

Mijn neef draagt ook een zwarte ring om zijn rechtermiddelvinger, maar hij is niet aseksueel (had er nog niet van gehoord) en draagt hem alleen voor mode. Zuiver toeval dus!

Koffie

Ik vind dat het verboden moet worden voor niet-aseksuelen om zwarte ringen om de rechter middelvinger te dragen. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie