Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hallo allemaal^^

Gestart door Tamara-Nightlight, november 21, 2022, 10:00:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michelle

Je kan ook altijd zelf een bijeenkomst organiseren  ;D

In juli wou ik ook graag mensen leren kennen, maar er waren zo goed als geen bijeenkomsten in België. Allemaal in Nederland. Dus heb ik gewoon zelf een bijeenkomst in België georganiseerd. Heb toen mijn bijeenkomst ook via alle mogelijke kanalen gedeeld (hier, Facebook, Discord, ...) en we waren toen met 18.

Tamara-Nightlight

Dat was een optie geweest als ik kon reizen, Want dan kon ik een plek in de buurt uitkiezen, Want ja ik ga geen groepen vreemdelingen zomaar mijn appartement binnenlaten XD
Misschien een optie voor de toekomst, Ik ga eerst maar eens kijken of ik hulp kan krijgen voor mijn PTSD om in ieder geval van die angsten af te komen alleen te reizen etc.

Michelle

Oh ik hoop dat het lukt om daarvan af te geraken. Dat zou het zeker een pak gemakkelijker maken. En wie weet, sta je voor je het weet op 1 van mijn bijeenkomsten in België :D

Tamara-Nightlight

Ik hoop in ieder geval dat ik er snel vanaf ben, Dan kan ik ook veel meer genieten van het leven en dat heb ik ook meer vrijheid.
En om bij een van die bijeenkomsten te komen zou geweldig zijn, Ik hoop echt dat je wat geregeld krijgt, Erg lief van je die moeite die je voor me doet :knuffel:
En zelfs als het niet zou lukken vindt ik het erg lief dat je je best doet voor me^^

Michelle

Ik hoop dat het lukt om jou te kunnen meenemen, maar ik vrees ervoor. Om dit moment komt er heel weinig reactie op de kerstmarkt bijeenkomsten. Op dit moment verwacht ik op de eerste 4 personen (incl. mezelf), de tweede 3 personen en de derde 2 personen.

Hopelijk komt er nog wat volk bij

Tamara-Nightlight

Ik zag het ook al hier op het forum dat er niet echt op gereageerd wordt.
We kunnen alleen maar hopen