Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Queer aan Zee

Gestart door AceVentura, januari 17, 2016, 11:02:51 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hilde

@AceVentura Leuk dat je zo blij bent met je Ace tafelvlag! Veel plezier ermee! :cheerleader:

AceVentura

Hij staat inmiddels op m'n werk te pronken op m'n bureau :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader:

Doe ik ook nog eens wat aan zichtbaarheid :schater:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hilde

Hoi! Zaterdagmiddag 26 november is er weer een Queer aan Zee Meetup in café De Prael in Den Haag. Mocht je nou denken, ik vind het heel leuk om nieuwe mensen te leren kennen en het over van alles en nog wat met elkaar te hebben, kom dan eens een keer een kijkje nemen?

Veel info over de Queer aan Zee Meetup op zaterdag 26 november

AceVentura

Gezellig :cheerleader:

Ik verwacht er bij te zijn, al zijn er momenteel werk gerelateerde dingen die in de weg kunnen gaan zitten.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hilde

Was een fijne Queer aan Zee meet-up. Best wel volle bak ook, tegen de 25 verschillende bezoekers zijn er geweest. Mensen met allerhande achtergronden, die soms heel diep met elkaar in gesprek raakten. Dat is mooi om te zien en om aan deel te nemen. :hart1:

Ben benieuwd wat jij ervan vond, als je geweest bent!  :D

De eerstvolgende Queer aan Zee meetup is op zaterdag 17 december, van 16.00 tot 20.00 uur in het café van Brouwerij De Prael, Esperantoplein 20, Den Haag!
  :cheerleader:

AceVentura

Oeps, normaal plaats ik ook altijd wel wat en dat is deze keer door drukte en ziekte niet gelukt :bloos:

Het was inderdaad een gezellige drukte, persoonlijk zou ik zelfs meer dan 25 geschat hebben. Er waren een hoop nieuwe mensen en dat geeft een hoop nieuwe gespreksstof dus dat was erg leuk en gezellig :cheerleader:. Veel gaven aan volgende keer weer te komen dus ik hoop ze vaker te zien en te spreken.

17 december ... oei, dat valt samen met de plannetjes die we aan het smeden zijn om naar de kerstmarkt in Breda te gaan, dat wordt kiezen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hilde

#321
Samen naar de Kerstmarkt in Breda is kei leuk! Zei er iemand Glühwein? Queer aan Zee loopt niet weg, hoor. :D  :hart1:

Ja mooi, hè, dat bezoekers nog een keer terug willen komen. Dan kun je echt iets met hen opbouwen. Kijk voor andere datums dan 17 december in onze agenda. :smile-hart: 

AceVentura

Ik heb zojuist gekeken en in Den Haag is er ook een gratis toegankelijke kerstmarkt:
https://www.royalchristmasfair.nl

Is het misschien leuk om met een groepje de kerstmarkt te bezoeken en daarna door te gaan naar QaZ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Naar de kerstmarkt gaan is niet gebeurd (daar was het ook veel te glad voor), maar Queer aan Zee ging uiteraard gewoon door en was weer erg gezellig.

Door De Prael werden we zelfs nog getrakteerd op een koor wat enkele kerstliederen zong :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hilde


AceVentura

Gisteren was weer een leuke en drukbezochte borrel :cheerleader:

Er kwam ook nog een leuk compliment voorbij wat ik hier wil delen. Ik was aan het praten met een nieuwe bezoeker en na het vertellen over aseksualiteit vroeg die "Was jij toevallig op het COC-Songfestival van 4 jaar terug?". Dus ik antwoordde "Nee, maar dat is wel iemand die ik ken van het forum", waarop de reactie was: "O, hij was zo goed! Hij is geen eerste geworden en dat was geheel onterecht!".
Dus Edewecht: Alsnog complimenten voor je optreden daar :klap:  :cheerleader: , als ze dat 4 jaar later nog weten heb je indruk gemaakt!

Voor wie zich nu afvraagt waar ik het over heb, dit is het topic over het songfestival: https://du.asexuality.org/forum/index.php?topic=6238.0
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Oefff... die komt wel binnen. :ontroerd:  Dankjewel voor het delen, Ace.

(Is het al weer 4 jaar geleden?)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Graag gedaan.
Ja, dat is alweer 4 jaar terug. Het topic is van eind 2018, de tijd vliegt  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Komende zaterdag is er weer een Queer aan Zee borrel  :cheerleader:
https://queeraanzee.wordpress.com/2023/02/05/queer-aan-zee-meetup-zaterdag-25-februari/

Ik ben nog niet 100% zeker dat ik erbij kan zijn, maar ik hoop het wel natuurlijk :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler