Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wandelen! :D

Gestart door PallaS., juni 25, 2022, 11:42:05 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PallaS.

Toppie! Wij staan beneden.

PallaS.

#16
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Opdat het een mooi en tof jaar mag worden voor iedereen. ;D

De Ace Wandelgroep (suggesties voor namen zijn van harte welkom :schater:) gaat het wandeljaar op zondag 22 januari 2023 openen met een wandeling in de omgeving van Zwolle. Heb je ook zin in een mooi wandeljaar? Trek je wandelschoenen aan, doe je rugzak om en wees welkom!


Concreet het plan voor die dag:
- Tussen 10:30 en 10:40 treffen we elkaar op Station Zwolle. Daar gaan we beslissen of de route vanuit Zwolle gaan lopen, of vanuit Wezep.
- Want dit is de route: https://www.ns.nl/dagje-uit/wandelen/wezepsche-heide.html Deze route voert dwars over de Wezepse Heide en de Zwollense buitenwaarden, en levert hopelijk een paar mooie winterzichten op! 
- De route is 16 km.
- Dat betekent dat we waarschijnlijk tegen 15:00 op ons eindtreinstation aankomen.
- Daarna is er altijd tijd om een kop thee te halen in Zwolle en zo even op te warmen na een wellicht frisse, maar mooie en gezellige wandeling. :)

Laat een berichtje achter als je mee wil, en dan zien we je op zondag 22 januari. Tot dan!

Stevie1992

He verdorie, gebeurt er iets in de buurt en is het precies een zondag dat ik niet kan  :78:
I need no reasons, I simply.. am

PallaS.

Citaat van: Stevie1992 op januari 10, 2023, 05:14:18 PMHe verdorie, gebeurt er iets in de buurt en is het precies een zondag dat ik niet kan  :78:

Da's even balen... Maar dan zien we je gewoon de volgende keer, toch? Dit is vast niet de laatste wandeling :)

Wessel

Citaat van: PallasSophia op januari 03, 2023, 11:13:52 PMGelukkig nieuwjaar allemaal! Opdat het een mooi en tof jaar mag worden voor iedereen. ;D

De Ace Wandelgroep (suggesties voor namen zijn van harte welkom :schater:) gaat het wandeljaar op zondag 22 januari 2023 openen met een wandeling in de omgeving van Zwolle. Heb je ook zin in een mooi wandeljaar? Trek je wandelschoenen aan, doe je rugzak om en wees welkom!


Concreet het plan voor die dag:
- Tussen 10:30 en 10:40 treffen we elkaar op Station Zwolle. Daar gaan we beslissen of de route vanuit Zwolle gaan lopen, of vanuit Wezep.
- Want dit is de route: https://www.ns.nl/dagje-uit/wandelen/wezepsche-heide.html Deze route voert dwars over de Wezepse Heide en de Zwollense buitenwaarden, en levert hopelijk een paar mooie winterzichten op! 
- De route is 16 km.
- Dat betekent dat we waarschijnlijk tegen 15:00 op ons eindtreinstation aankomen.
- Daarna is er altijd tijd om een kop thee te halen in Zwolle en zo even op te warmen na een wellicht frisse, maar mooie en gezellige wandeling. :)

Laat een berichtje achter als je mee wil, en dan zien we je op zondag 22 januari. Tot dan!

Hi PallasSophia,

Ik wil me graag aanmelden voor de wandeling voor deze zondag vanaf Zwolle.
Ik zal je mijn telefoonnummer sturen zodat ik te bereiken ben ihgv dat er iets verandert oid.

Ben van plan om met de auto te komen.

Hopelijk tot dan!

PallaS.

@Wessel, super, gezellig dat je komt!

En voor iedereen die nog overweegt mee te gaan: wees welkom :)
Ik maakte me even zorgen afgelopen dagen met al dat slechte weer, maar het ziet ernaar uit dat het dit weekend droog wordt.  :cheerleader: Het wordt wel frisjes, dus vergeet vooral je warme handschoenen niet in te pakken. Tot zondag!

PallaS.

Bijna is het zover! Voor wie naar Zwolle komt, je kan o.a. uitkijken voor iemand in een lange blauwe jas en een paarse wandelrugzag op Perron 1A op Zwolle, waar de trein richting Wezep zal stoppen. Tot morgen!

Hugo uit Brussel

Hoi Pallas Sophia,
Even een suggestie voor alle wandel-meetups: Als je boven in het forum op het icoontje "Kalender" klikt, en daarna op "Nieuwe gebeurtenis", dan krijg je ook een nieuwe topic waarin je de gebeurtenis aankondigt, maar BIJKOMEND wordt de gebeurtenis in de kalender geplaatst.  Als alle organisatoren dat doen, zou je een mooi overzicht van events krijgen in de kalender.

(Zie ook even de kalender zelf, waar ik een event "Dagje Brugge" heb aangekondigd, en waarvan automatisch een thread werd aangemaakt, wel even categoriseren onder "Bijeenkomsten")

PallaS.

Awesome! Dank je wel voor de tip :)

PallaS.

Er is een nieuwe wandeling uitgezet! Zie het volgende topic:

https://du.asexuality.org/forum/index.php?topic=7499.0

Doe je wandelrugzak en kom gezellig mee!

Monique66

Ik denk dat ik aan deze wel deel kan nemen, weet op dit moment alleen nog niet of ik half of heel doe, maar dat hoor je nog
I've got the right to be wrong van  Joss Stone als lijflied maar ook,
Soms is het beter niets te zeggen en alleen te lachen als lijfspreuk

Monique66

 :cheerleader: e
Citaat van: Blackbird op juni 10, 2023, 07:51:46 PM
Citaat van: Monique66 op juni 09, 2023, 05:15:35 PMIk denk dat ik aan deze wel deel kan nemen, weet op dit moment alleen nog niet of ik half of heel doe, maar dat hoor je nog
Hoi Monique, de wandeling was 21 MEI, maar er komt vast wel weer een andere keer  :)  :wave:
ik kan merken dat ikk wol in mijn kop heb van de griep, want zie nu pas dat die van 23 juli in 2022 was 🤣🤣🤣
I've got the right to be wrong van  Joss Stone als lijflied maar ook,
Soms is het beter niets te zeggen en alleen te lachen als lijfspreuk

Monique66

Komt helemaal goed, dank je wel.... en dat rond kijken ben ik idd achter gekomen, dus kijk nu eerst naar de datum 😉🤣
I've got the right to be wrong van  Joss Stone als lijflied maar ook,
Soms is het beter niets te zeggen en alleen te lachen als lijfspreuk