Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Efteling

Gestart door AceVentura, februari 17, 2024, 11:38:53 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

Tot wanneer loopt de poll? Ik ken nog iemand van ons Vlaams groepje die op 14 april zou kunnen. Ze is hier geen lid en heeft dus niet gestemd.😉

AceVentura

Ik heb de poll geen eind gegeven. Als ik die "stem" voor de 14e meetel dan kom ik op 5 stemmen voor 14 april. Zelf heb ik niet op die dag gestemd omdat die niet mijn voorkeur heeft, maar ik kan wel :).

Zullen we dan maar eens een lijstje maken van wie allemaal op de 14e kunnen? Dat kan ik niet uit de poll halen. Neem het onderstaande lijstje over en zet je eigen naam erbij.
CiteerAceVentura
Kennis van Myra :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Ik zie trouwens net op de website van de Efteling dat er binnenkort een mooi nieuw sprookje te zien is:
https://www.efteling.com/nl/blog/nieuws/voorproefje-nieuw-efteling-sprookje
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Beukennootje

Ik heb drie spaarkaarten van de AH, dus als er iemand om korting verlegen zit, laat het me weten:)

Citaat van: AceVentura op april 01, 2024, 01:17:47 PMAceVentura
Kennis van Myra :)
Beukennootje

myra

Citaat van: AceVentura op april 01, 2024, 01:17:47 PMIk heb de poll geen eind gegeven. Als ik die "stem" voor de 14e meetel dan kom ik op 5 stemmen voor 14 april. Zelf heb ik niet op die dag gestemd omdat die niet mijn voorkeur heeft, maar ik kan wel

Zullen we dan maar eens een lijstje maken van wie allemaal op de 14e kunnen? Dat kan ik niet uit de poll halen. Neem het onderstaande lijstje over en zet je eigen naam erbij.
CiteerAceVentura
Kennis van Myra :)

Sorry de kennis heeft afgemeld

AceVentura

Da's jammer Myra, blijven dan alleen Beukennootje en ik over?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

sharkie

Hoi,

Zaterdag 20 april staat op 50%. Misschien is dat een betere optie? Wellicht nog eerste weekend juni erbij zetten?
Het is tot nu toe veel heel verdeeld

AceVentura

Goed plan om het eerste weekend van juni erbij te zetten, dat heb ik gedaan.

Laten we nog even tot komend weekend afwachten voordat we naar een andere datum gaan, als we dat doen heeft de 20e inderdaad even veel stemmen.
Misschien is het ook verstandig om een dag iets verder weg te kiezen? Soms moeten sommigen vrij regelen van werk ofzo, daar is dan wat tijd voor nodig.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

myra

Ja ik denk ook dat het kort dag is. In ons Vlaams groepje zijn er ook nog geen kandidaten voor 14 april...mensen zullen al plannen hebben

AceVentura

Ik heb nog een zitten denken ... ik denk dat als we een nieuwe datum kiezen dat we misschien wat meer op lange termijn moeten plannen, meer richting juli/augustus/september. Zo druk is het hier niet en velen komen hier maar incidenteel langs, op die manier heeft iedereen de kans om mee te stemmen en om iets te regelen op de dag die we kiezen als dat nodig is.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

myra

Voor zaterdag 1 juni zijn er al 3 geïnteresseerden in ons Vlaamse groepje waaronder ikzelf😉

AceVentura

:)
Ken ik ze toevallig alle drie? ;)

Zullen we dan eens kijken of we voor 1 juni een leuk groepje kunnen maken?
En voor de zekerheid, dan komt 14 april dus te vervallen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

myra

Citaat van: AceVentura op april 06, 2024, 01:06:41 PM:)
Ken ik ze toevallig alle drie? ;)

Zullen we dan eens kijken of we voor 1 juni een leuk groepje kunnen maken?
En voor de zekerheid, dan komt 14 april dus te vervallen.
2 van de 3...😉 michelle is er ook bij. Ah ja mijn dochter is de 4e dan😉 en nog iemand die mss haar partner meebrengt. Eigenlijk zijn we al met 5 dan

myra

Citaat van: myra op april 06, 2024, 01:10:30 PM
Citaat van: AceVentura op april 06, 2024, 01:06:41 PM:)
Ken ik ze toevallig alle drie? ;)

Zullen we dan eens kijken of we voor 1 juni een leuk groepje kunnen maken?
En voor de zekerheid, dan komt 14 april dus te vervallen.
2 van de 3...😉 michelle is er ook bij. Ah ja mijn dochter is de 4e dan😉 en nog iemand die mss haar partner meebrengt. Eigenlijk zijn we al met 5 dan
6 met jou erbij...😉

AceVentura

Zozo, de groep wordt met iedere post al groter :schater:

Laten we weer het lijstje maken, neem de lijst over en zet je naam erbij als je interesse hebt om 1 juni naar de Efteling te gaan:
Citaat van: 1 Juni naar de EftelingAceventura
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler