Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

RAAAAAAGH

Gestart door TBW, oktober 24, 2005, 10:03:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TBW

Ok de mensen op www.femistyle.be zijn niet lief...

myra

het herinnert je eraan waarom je je aseksueel zijn voor de overgrote massa verborgen houdt he.
Ik kreeg exact de bekrompen reacties die ik verwachtte. "zucht"

TBW

Ik dacht... Ik ga wat steunene... Neen. Tja. Ik verwijs je graag door naar de "...een purpere wereld" draad in zichtbaarheid.

Pfoe al een geluk dat de laatste reacties innemelijker waren of ik had een hele week met een zuur gezicht rondgelopen (en een zuur gezicht is maar niets)...

ChibiFirli

Citaat van: TheBlackWatch op oktober 24, 2005, 10:31:14 PM
Ik dacht... Ik ga wat steunene... Neen. Tja. Ik verwijs je graag door naar de "...een purpere wereld" draad in zichtbaarheid.

Pfoe al een geluk dat de laatste reacties innemelijker waren of ik had een hele week met een zuur gezicht rondgelopen (en een zuur gezicht is maar niets)...
*geeft een beetje suiker :D*
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

bebe

Citaat van: myra op oktober 24, 2005, 10:28:23 PM
het herinnert je eraan waarom je je aseksueel zijn voor de overgrote massa verborgen houdt he.
Ik kreeg exact de bekrompen reacties die ik verwachtte. "zucht"

precies helemaal mee eens,dit is ook een reden waarom ik er niet mee te koop loop
alhoewel ik probeer het tegenwoordig tegen de meeste vrienden wel te zeggen
en tot nu toe hebben ze stuk voor stuk geweldig lief gereageerd!

Tempesta

Citaat van: TheBlackWatch
Ok de mensen op www.femistyle.be zijn niet lief...
Waar moet ik naar kijken (of waar juist niet...)?

TBW


Ereinion

Sommigen reageren inderdaad niet goed. Wie zijn zij om te beslissen of een relatie wel of niet goed is? ???
Maar ik denk ook dat sommigen op een verkeerde manier vragen stelden, maar er echt meer over wilden weten. Je kunt verwachten dat ze gaan vragen hoe je relatie dan precies in elkaar zit. Ik denk dat wij, omdat we in de minderheid zijn en nog niet bekend, daar op een weloverwogen en open manier op moeten antwoorden. Als je al verwacht dat ze op een bepaalde manier gaan reageren, reageer je misschien meer op wat je verwacht dan wat er werkelijk gebeurd?

Maar Myra, erg dapper van je dat je dit hebt gedaan.
En TheBlackWatch goed dat je Myra bent komen helpen.
Veel lof voor jullie beiden.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Tempesta

"Waarom wil je een relatie als je toch geen seks wil?" Wat een vraag zeg. Wedervraag: waarom zou je een relatie willen als je ook one-night stands kunt hebben  ::).

Het valt mij tegen hoeveel mensen zich aangevallen voelen, zeg. Had ik zeker niet verwacht. Schouderophalen, dat ben ik gewend. Sommige berichtjes waren gewoon nasty  :-\. En dat constante gehamer op woordkeuze, om moe van te worden.

We hebben nog wat werk te doen  :'(.

TBW


bebe

Citaat van: Tempesta op oktober 26, 2005, 11:04:50 PM
"Waarom wil je een relatie als je toch geen seks wil?" Wat een vraag zeg. Wedervraag: waarom zou je een relatie willen als je ook one-night stands kunt hebben  ::).

Het valt mij tegen hoeveel mensen zich aangevallen voelen, zeg. Had ik zeker niet verwacht. Schouderophalen, dat ben ik gewend. Sommige berichtjes waren gewoon nasty  :-\. En dat constante gehamer op woordkeuze, om moe van te worden.

We hebben nog wat werk te doen  :'(.

ik ben het helemaal met je eens!!!
ik ben opgehouden te lezen daar,ik kan daar wel zo kwaad over worden,ik bedoel laat iedereen in zijn waarde toch?
maar dat is daar blijkbaar te veel gevraagd,grrrrr >:(