Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Asexualiteit NIET meer onbekend op een (gezonde) sexsite! Lees verder!

Gestart door Willem, augustus 19, 2007, 09:52:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Willem

Groot was mijn verbazing op een forum dat onze tegenhanger wel lijkt (Sexwoordenboek.nl), een heel eerlijke, open en klaar en duidelijke uitleg over asexualiteit te vinden !! 
Het staat er met een sfeer van:   "kijk eens mensen: dit komt ook voor en is ook normaal"...

K'vind dit fantastisch, want wij zijn geen vijanden der sexuele mensen, en op die site kijken ze ons dus ook niet met de nek aan!  ::)
Lees zelf even mee:

http://www.sexwoordenboek.nl/aseksualiteit.html
:klap: :klap: :klap:
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Ienepien

Goh, dat je dat nu pas weet te vinden. Dat was de eerste site, waar ik op stuitte, toen ik nieuwsgierig was, wat er met mij aan de hand was. En van daaruit ben ik op AVEN gekomen.  :klap:

Willem

Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Ienepien

Ja hoor, drollemietje! Gaan we schelden? ;D :(
Ik dacht echt, dat iedereen die site wel wist te vinden. Als je googled op frigide, orgasme, asexualiteit, masturberen enz. kom je als eerste op deze site terecht. Voor sommige onderwerpen voldoende, maar voor andere dingen zocht ik meer. Dus vandaar. :handschudden:

Ereinion

Volgens mij heeft iemand van dit forum meegeholpen aan de tekst!

Oh nee, Phate had hen een mailtje gestuurd. Zie dit topic:
http://asexuality.org/du/index.php?topic=205.0
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Alsnog  :klap: Het moet duidelijk zijn, voor degene die het betreft, en er naar op zoek is. Hulde!

Willem

Citaat van: Ienepien op augustus 20, 2007, 02:46:58 PM
Ja hoor, drollemietje! Gaan we schelden? ;D :(
Ik dacht echt, dat iedereen die site wel wist te vinden. Als je googled op frigide, orgasme, asexualiteit, masturberen enz. kom je als eerste op deze site terecht. Voor sommige onderwerpen voldoende, maar voor andere dingen zocht ik meer. Dus vandaar. :handschudden:

Ikke géén drollemietje, eerder een drollePietje !  >:D  (In correct Avensers schelden, hé !  :rollol: )
Ik googelde nog nooit op frigide, orgasme en masturberen (ooit wel op grizzlyberen, is dat die enz? :) )
En bij asexualiteit kwam ik OOIT eerst terecht op de site van Lydia Vanderweiden of zoiets, en via daar ontdekte ik Aven.
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Ienepien

Oké, drollepietje, gesnopen. Ja, je had gelijk over die grizzlyberen ;D ;D

Willem

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !  :o :o :o :o :o :o   HAP  :cake: SLIK !  :handschudden:
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Ienepien


Jovi_Hobbes

Citaat van: Ereinion op augustus 20, 2007, 07:23:42 PM
Volgens mij heeft iemand van dit forum meegeholpen aan de tekst!

Oh nee, Phate had hen een mailtje gestuurd. Zie dit topic:
http://asexuality.org/du/index.php?topic=205.0

Gelukkig hebben onze acties zo af en toe wel succes  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

En Lydia van der Weiden heeft toch al twee artikelen over dit onderwerp geschreven, dacht ik!  :klap:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Willem

Iets heel schokkends...
De oprichtster, bezielster van de informatie en forumsite "sexwoordenboek" waar dit forumtopic van uit starte, is begin dit jaar overleden.

--------------------CITAAT van op hun forum:
Gepost op: 23-02-2007 22:39:55
   Antwoord met citaat
Afgelopen dinsdag is Hilde van der Ploeg in het ziekenhuis overleden aan de gevolgen van kanker. Ze was de drijvende kracht achter deze site. Ze is heel vredig vertrokken, en hoewel ze jonger is gestorven dan gemiddeld, was het in haar eigen ervaring een heel mooi en afgerond leven. De mensen in haar omgeving hebben de laatste maanden als heel speciaal ervaren; ze straalde zoveel rust en liefde uit. Haar afscheid heeft hen veel kracht gegeven.

Het werk dat Hilde is begonnen zal worden voortgezet, onder haar naam en met deskundige ondersteuning.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Ik schrok erg toen ik dit las, omwille van mijn eigen ervaring met het verlies van mijn vriendin. OOk weer kanker...
De tekst hierboven, spreekt van een uitstraling van rust en liefde.
Ik had gehoopt dat mijn vriendin ook in die omstandigheden had kunnen heengaan. Maar niets is minder waar geweest: zij had nog eindeloos veel plannen met haar leven, en ze is gestorven vanuit een situatie van onverdraaglijke pijnen. Ik weet dus niet of het bovenstaande tekstje een zuiver eerbetoon is, dan wel de weergave van de realiteit. IK heb bij mijn vriendin alles tot de laatste minuut mee-geleefd...  eerlijk gezegd geloof ik niet erg in een vredevol kanker-overlijden..  Beste mensen: kanker is vreselijk... 
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Ienepien

Willem, je kan nog wel een paar knuffels gebruiken. :knuffel:
Het is inderdaad vreselijk om iemand aan zo'n ziekte te moeten verliezen.  :knuffel:
Je zal het er hier nooit teveel over hebben.  :knuffel:
Als je behoefte hebt om erover te praten, wij hebben een luisterend oor. :knuffel:

Jovi_Hobbes

Citaat van: Willem op augustus 23, 2007, 12:03:47 AM
Beste mensen: kanker is vreselijk... 

Dat is helemaal waar.
Het moet echt confronterend voor je zijn om zo'n bericht tegen te komen terwijl je net zelf zoiets van zo dichtbij hebt moeten meemaken. STerkte  :knuffel:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?