Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Virgo is jarig!

Gestart door Sismo, augustus 27, 2007, 03:36:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Virgo is jarig! Hieperdepiep hoera! Gefeliciteerd!  :cake: :cake: :cake:?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-


petra1963

Gefeliciteerd, Virgo !  :cake: ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Hé, ik ben nog op tijd. Gefeliciteerd!!!!!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

... ik niet  :-[

Gefeliciteerd, Virgo!  :cake:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

Oeps, weer eens een verjaardag gemist  :-[

MAar toch nog gefeliciteerd Virgo, de  :cake: zal er hopelijk niet minder door smaken.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Rush`

Oei oei, schaamteloos!
Ik was niet op het forum geweest deze periode, in ieder geval nog wel iedereen bedankt!
The circle is through the looking glass

Sismo

Ik snap iets niet geloof ik....ben jij Virgo dan?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik ben geen maagd meer, dus ik kan het niet zijn.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Rush`

Citaat van: Sismo op januari 02, 2008, 11:00:22 PM
Ik snap iets niet geloof ik....ben jij Virgo dan?

Toen dit bericht werd verplaatst nog wel ja, inmiddels heb ik mijn nickname aangepast.
The circle is through the looking glass

Ienepien

Nu je toch hier bent, ik las laatst iets van jou over een tongvibrator. Je zou nog vertellen of, en hoe het werkte, of het lekker was.
En, hoe is het je bevallen? ;D

Jovi_Hobbes

Citaat van: Rsh` op januari 02, 2008, 11:03:02 PM
Citaat van: Sismo op januari 02, 2008, 11:00:22 PM
Ik snap iets niet geloof ik....ben jij Virgo dan?

Toen dit bericht werd verplaatst nog wel ja, inmiddels heb ik mijn nickname aangepast.

Verwarring alom  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien


Rush`

#13
Citaat van: Ienepien op januari 02, 2008, 11:10:46 PM
Nu je toch hier bent, ik las laatst iets van jou over een tongvibrator. Je zou nog vertellen of, en hoe het werkte, of het lekker was.
En, hoe is het je bevallen? ;D

Haha sh%t, ik moet toch ens oppassen wat ik hier post, waar heb je dat in hemelsnaam gevonden?
Anyway, ik had hem inderdaad wel, hij ligt ondertussen in het ouderlijk huis weg te stoffen.

Ik heb inmiddels als goed voornemen voor 2008 mijn tongpiercing uitgenomen (naast het stoppen met roken en mijn haar weer te laten groeien want dat had ik er af geschoren) om iets representatiever voor de dag te gaan komen voor toekomstige projecten.
Maar destijds dat ik hem kocht dacht ik dat het wel een leuke gimmick zou zijn, maar, hij is ZWAAR om te dragen.
Lang niet geschikt voor dagelijks gebruik (wat ze overigens in de winkel wel vertelden) want je kan er simpelweg niet (goed) mee praten.

Aan de onderkant zit zo'n cell batterij die je ook in gehoorapparaatjes vindt omringd door een capsule van chirugisch staal, hierop draai je het vibo gedeelte (via een staafje in je piercing doorgang) waardoor de vibo ook stroom krijgt.

Het gaf zoenen niets extra's (weer te zwaar ;D) en voor andere doeleinden heb ik hem niet gebruikt, een kleine deceptie dus, maar wel een ervaring rijker :P
The circle is through the looking glass

Ienepien

Grappig om te  horen, toch wel. Niet dat ik van plan was, om zoiets aan te schaffen, hoor.
Maar voor lesbo's lijkt het me misschien wel wat. ;D