Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Het leven is mooi!

Gestart door libra81, september 02, 2007, 11:11:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

libra81

Het leven is mooi!
Ik voel op dit moment zoveel liefde in me, ik zie zoveel mooie dingen om me heen gebeuren.
Het is alsof het er altijd al is geweest, maar ik het nu pas begin te zien.
Ik zie dat ik het allemaal laat gebeuren, dat ik bij macht ben om alle mooie dingen naar me toe te trekken.
Dingen die vanzelfsprekend lijken, zijn ineens zoveel mooier.
Ik ben een engel, ik wil uitdragen dat iedereen zoveel moois in zich heeft, en dit mag laten zien aan de buitenwereld.
Wie liefde uitstraalt zal het ook ontvangen!
Laat je leiden door je intuïtie, door alles wat je mooi en fijn en prettig vindt.
Problemen bestaan niet, het zijn lessen om te leren, en het is aan jou om te kiezen of je ze wilt leren.
Elke keuze die je maakt is goed! Jij kiest je pad!
Laat je niet leiden door anderen, luister naar jezelf.
Geloof in jezelf!

myra

 :klap: dat werkt aanstekelijk. Veel succes!

Jovi_Hobbes

Wat fijn dat je je zo goed voelt Libra!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Ienepien

Jazeker, meestal is het leven mooi. Maar soms, op sombere momenten (vanmiddag was er zo een) wil je wel eens, dat je het leven een beetje kon sturen naar de goede kant. :banghead:

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Ienepien

Dank je, gaat weer wat beter. M'n zondagdip was verschoven naar de maandag.
Maar nu ben ik weer blij. Heb ook in de spiegel gezegd, dat ik een kanjer was. :D

MaankindJ

koel!! goedzo
*en btw als er nog zo'n dip een afspraak probeert te maken op een zon of maandag, zeg dan gewoon dat je niet vrij bent ;) hehe
°°°every little thing is gonna be alright°°°

Ienepien

Ja, kan er niks aan doen. Slik denk ik te weinig pillen. Kan het weekend niet overbruggen.
Maar ik zal het volgende week zeggen. Misschien helpt het. :rollol:

MaankindJ

CiteerSlik denk ik te weinig pillen.
Je kan er nooit te weinig slikken ;)
°°°every little thing is gonna be alright°°°

Ienepien

Hoezo?  :o
Nog nooit gehoord van een overdosis?
Ik weet niet, wat er gebeurd, als ik een overdosis neem. Maar ben het ook niet van plan.
Zal wel gevaarlijk zijn, want ik krijg ze altijd gedoseerd van de huisarts.

MaankindJ

oei da is verkeerd getyped van mij: ik bedoelde dat een mens altijd (best) minder pillen kan pakken (maar het klonk juist omgekeerd)
* ik benredelijk radicaal tegen pillen mijn vader is er zwaar verslaafd aan (depacine shit - wat mensen als zombies maken - en ook behoorlijk zware anti-depresiva, wat mijn moeder ook deed maar ze is er mee gestopt)
ik heb het geweigerd toen ze het mij aanboden (de dokter en later zelfs mijn moeder grr :banghead: )
°°°every little thing is gonna be alright°°°

Ienepien

Maar als je het nodig hebt, om toch een beetje normaal te functioneren, dan is het toch wel zinvol.
Ik kan iig nog niet zonder. :-[

MaankindJ

idd kheb er gezien die het ook soms nodig haden
maar dan komen we tot de laatste zin
ik kan nie meer zonder
*kvindet gewoon kak om te weten dat een paar maten van mij nie zonder kunnen en overal kunnen mensen nie zonder
tis echt een dualiteit  :-X
°°°every little thing is gonna be alright°°°

Ienepien

Wat is het leven soms moeilijk. :'(