Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Het leven is mooi!

Gestart door libra81, september 02, 2007, 11:11:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kitteleentje

 :knuffel:

Als je nog niet zonder kunt, dan kun je nog niet zonder.

Wel oppassen dat je er niet te gewend aan raakt, ze zouden enkel een tijdelijk hulpmiddel moeten zijn.

Wat ook een goed medicijn is en waarvan je nooit een overdosis kan hebben:  lachen  ;D .  Als je je slecht voelt, moet je gewoon lachen, hoe weinig zin je daar ook in hebt of hoeveel moeite het ook kost.  Een brede glimlach maakt het leven vaak al een stuk aangenamer  :D .

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Ienepien

 :knuffel:
Goed gezegd. Ik hoop er ooit eens af te raken.

MaankindJ

idd :-[ MAAR :) (wat??) maar soms zijn er dinges die je kunnen oplichten
da probleem is opgelost morgen doe ik mijn eerste audioreportage over welk kleur kousen mensen dragen en kzit nu te luisteren naar yann tiersen hehe :D :pinguin:
hopelijk voelt iedereen zich op zn minst even happy als ik nu hehe
°°°every little thing is gonna be alright°°°

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Jovi_Hobbes

Citaat van: loganmanticore op november 14, 2007, 02:33:05 PM
als men dit goed bekijkt en men komt tot de conclusie dat medicijnen goed zijn dan is daar niks mis mee. bij sommige mensen is het helaas zo dat ze nooit meer zonder kunnen... niet vanwege een verslaving maar door de problemen die ze hebben.

Idd Logan. Het is jammer dat medicijnen voor psychische problemen niet altijd geaccepteerd worden. Natuurlijk ben ik er ook helemaal voor dat mensen geen medicijnen slikken die niet nodig zijn, maar er gaat toch ook niemand tegen een AIDS- of kankerpatient zeggen dat die moeten ophouden met hun medicijnen. Natuurlijk zijn dat compleet andere ziekten, maar zoals jij al beschrijft zijn er mensen die gewoon een bepaalde "afwijking" in hun hersens hebben waar je medicijnen voor nodig hebt.

Oeps, ik merk dat ik misschien een beetje fel reageer. Was niet helemaal de bedoeling, maar ik vind het erg dat mensen met depressieve en/of psychische klachten heel gauw in een verdomhoekje worden geplaatst.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien

Nee hoor, komt op mij niet fel over. Ik heb ze ook nodig. Iets in m'n hersenen wat daar nodig is, maak ik blijkbaar zelf niet aan.
En als dat gevonden is, dat je dat mist, is dat toch juist mooi?
Dan kan je er wat voor krijgen.

Jovi_Hobbes

Inderdaad, dat bedoel ik.  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Nee hoor, Jovi, je bent niet fel. Ik slik dagelijks een antidepressivum ( 40 mg) en een angstremmer (5 mg) omdat ik anders geen normaal leven kan leiden. Vanaf de pubertijd gaat het niet goed met de serotonine in mijn hersenen. En mijn lichaam redt dat niet uit zichzelf. Dus slik ik de medicijnen, en dan is mij leven een stuk leuker. Waarom zou ik een vreselijk leven moeten leiden met zware depressies en een ernstige angststoornis wanneer er medicijnen zijn die dat kunnen verhelpen ?  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Alleen jammer, dat het bij jou niet altijd lukt, Peter. :knuffel:

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

MaankindJ

GROEPSKNUFFEL (onder het motto: het leven is mooi) :knuffel:
°°°every little thing is gonna be alright°°°

Ienepien